کلوپ: همه از اینکه بالاخره کلین شیت کردیم خوشحالند

کلوپ: همه از اینکه بالاخره کلین شیت کردیم خوشحالند

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول امشب موفق شد تا با سه گل از سد بورنموث عبور کند. در پایان این بازی، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول از اینکه تیمش موفق به کلین شیت شده ابراز رضایت کرد.

به گزارش فوتبالی، حالا و با توجه به باخت سیتی مقابل یونایتد، لیورپول با 14 امتیاز فاصله نسبت به سیتی صدرنشین لیگ انگلیس است.

درپایان این بازی، کلوپ ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند به همین ترتیب فصل را ادامه دهد. او در آنالیز عملکرد شاگردانش در مصاف با بورنموث گفت:«تیم ما دراین بازی عملکردی حرفه ای داشت و توانستیم با کنترل جریان بازی، به گل های زیبایی برسیم.»

کلوپ ادامه داد:« تلاش کردیم جریان بازی خیلی هیحان انگیز نشود و به همین خاطر توانستیم حریف را کنترل کنیم. در پایان بازی در رختکن، همه بازیکنانم این جمله را تکرار می کردند که  بالاخره موفق به ثبت کلین شیت شدیم.امروز موقعیت های زیادی خلق کردیم و وقتی اینگونه بازی  کنیم، کار برای هر حریفی سخت خواهد شد. »

این سرمربی آلمانی در آنالیز روند بازی گفت:« در جریان بازی، موقعیتهای خطرناکی روی دروازه ما ایجاد نشد و این خیلی مهم است. فوق العاده کار کردیم. در این مدت باید هر سه روز یکبار یک بازی برگزار کنیم. الان فقط سه روز فرصت داریم و باید خودمان را به بهترین نحو ممکن برای مصاف با سالزبورگ در بازی مرگ و زندگی مان آماده کنیم.»