بی احتیاطی مهاجم رئال مادرید؛ وینیسیوس باید اخراج می شد؟

بی احتیاطی مهاجم رئال مادرید؛ وینیسیوس باید اخراج می شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - مصدومان پرشمار در فاز هجومی باعث شد تا وینیسیوس پس از سه بازی نیمکت نشینی و سکونشینی بالاخره در ترکیب رئال مادرید قرار بگیرد و در مقابل اسپانیول در پست بال جپ در ترکیب رئال بازی کند.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس در این بازی پرانرژی و پرتحرک ظاهر شد و سعی کرد که با جنگندگی توپ را از حریفان بگیرد. همین مسئله نزدیک بود که کار دستش بدهد و کاری کند تا رئال مادرید در دقیقه 40 بازی ده نفره شود و با اخراج او کارش در ادامه بازی مشکل شود هر چند که هایمه لاتره داور بازی نظر دیگری داشت و به او کارت نشان داد.

وینیسیوس در دقیقه هفدهم بازی رئال مادرید و اسپانیول به علت خطا  روی دیگو لوپز دروازه بان حریف کارت زرد دریافت کرد. ایتورالده گونزالس کارشناس داوری نشریه آس اعتقاد دارد که این تصمیم درست بوده است و وینیسیوس باید به علت بی احتیاطی کارت می گرفته که تصمیم لاتره، داور بازی در این زمینه صحیح بوده است.

اما صحنه جنجالی مربوط به دقیقه 40 است. روی این صحنه وینیسیوس در میانه زمین با داوید لوپز برخورد کرد. ایتورالده گونزالس کارشناس داوری َآس گفته است که وینیسیوس باید به علت بی احتیاطی کارت زرد دومش را می گرفته و از زمین اخراج می شده است اما اولیور آندوخار کارشناس داوری نشریه مارکا نظر دیگری دارد و معتقد است که تصمیم داور درست بوده چرا که وینیسیوس در این صحنه روی زمین سر خورده و قصد خطا کردن را نداشته و به همین خاطر اخراج نکردن وی تصمیم درستی بوده است.