ترکیب لیورپول اعلام شد؛ غیبت مانه و حضور صلاح

ترکیب لیورپول اعلام شد؛ غیبت مانه و حضور صلاح

پایگاه خبری فوتبالی - تیم فوتبال لیورپول تا دقایقی دیگر در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی بورنموث به مصاف این تیم خواهد رفت.  

به گزارش فوتبالی، شاگردان یورگن کلوپ امروز برای ادامه روند شکست ناپذیری خود و همچنین حفظ فاصله با لسترسیتی در صدر جدول به مصاف بورنموث خواهند رفت. آنها موفق شدند هفته گذشته با نتیجه 2 - 5 از سد اورتون عبور کنند و این در حالی بود که مربی آلمانی تصمیم گرفته بود در آن بازی به بسیاری از بازیکنان خود استراحت بدهد تا شرایط بدنی آنها در بازی های فشرده پیش رو در لیگ برتر، لیگ قهرمانان و همچنین جام جهانی باشگاه ها حفظ شود. این تیم با 43 امتیاز از 15 بازی در صدر جدول قرار دارد و در دیدار برابر اورتون رکورد 32 بازی بدون شکست در رقابت های لیگ برتر انگلیس را ثبت کرد و حالا تصمیم دارد که این رکورد را بهبود ببخشد. از سوی دیگر بورنموث نیز با کسب 16 امتیاز از 15 بازی در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد اما دو هفته قبل توانست مشکلاتی را برای تاتنهام ایجاد کرده و علیرغم شکست، دو گل برابر این تیم به ثمر برساند. لیورپول در حال حاضر 8 امتیاز با لسترسیتی در رده دوم فاصله دارد و امیدوار است بتواند این اختلاف را حفظ کند. 

ترکیب لیورپول در این دیدار بدین ترتیب است: آلیسون بکر، گومز، لاورن، فن دایک، رابرتسون، هندرسون، میلنر، کیتا، چمبرلین، صلاح، فیرمینو

۱۰۷۰