جریمه فدراسیون در پرونده ویلموتس؛ 450 یا 750 هزار دلار

جریمه فدراسیون در پرونده ویلموتس؛ 450 یا 750 هزار دلار

پایگاه خبری فوتبالی- فدراسیون فوتبال چه مبلغی را باید به حساب مارک ویلموتس واریز کند؟

به گزارش فوتبالی، رئیس فدراسیون فوتبال در صحبتهای دیروزش به این نکته اشاره کرد که هر زمانی که یکی از طرفین قرارداد تصمیم به فسخ قرارداد بگیرند، باید 3 ماه غرامت دهند و هنوز معلوم نیست این پول را باید فدراسیون پرداخت کند یا ویلموتس.

گنجاندن این بند در قرارداد سرمربی تیم ملی، از دید مدیر روابط عمومی وزارت ورزش یک اتفاق بزرگ محسوب می‌شود. مازیار ناظمی در صفحه توئیترش نوشته:"  برای ثبت در تاریخ، در قرارداد ویلموتس بندی قرار داده ایم که در صورت فسخ از هر طرف تنها سه ماه جریمه پرداخت شود.بزرگ‌ترین نقطه قوتی که در قرارداد کی‌روش و حتی برانکو ( تیم ملی ) هم وجود نداشت و دست فدراسیون و آقای تاج الان کلی بالاست"

حالا اگر فرض بگیریم فدراسیون در این ماجرا بازنده باشد، رقم پرداختی به ویلموتس را می‌توان تخمین زد. خبرورزشی مدعی شده قرارداد ویلموتس با فدراسیون، سالی 3 میلیون دلار است و به همین دلیل رقم پرداختی فدراسیون به مربی بلژیکی، 750 هزار دلار خواهد بود اما اگر رقم دریافتی او را 1.8 میلیون دلار نزدیک بگیریم( این مبلغ توسط یک شخص نزدیک به سرمربی تیم ملی تائید شده است) رقم پرداختی فدراسیون به این مربی، 450 هزار دلار خواهد بود که باید دید نهایتا کدام یک از این دو رقم به عنوان جریمه فدراسیون فوتبال درنظر گرفته خواهد شد.

1984