کمالوند: بازی با نفت آخرین حضورم در پارس جم است

کمالوند: بازی با نفت آخرین حضورم در پارس جم است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم پارس جنوبی جم نسبت به اتفاقات عجیبی که پیرامون این باشگاه رخ می دهد، ناراحت است و می گوید روز جمعه رسما از سمتش کناره گیری می کند. 

به گزارش فوتبالی، فراز کمالوند با اشاره به مشکلات مالی عجیب و غریب پارس جنوبی در این فصل از رقابت های لیگ برتر عنوان کرد: واقعا تعجب می کنم که چطور ممکن است یک تیم در سطح لیگ برتر اینقدر اتفاقات عجیب را تجربه کند. من در مدت 25 سالی که به مربیگری می‌پردازم، هرگز چنین شرایطی را تجربه نکردم و واقعا نمی دانم چه باید کرد.


وی درباره اینکه امروز آب خوابگاه بازیکنان پارس جنوبی در جم قطع شده است، تاکید کرد: این اتفاقات خنده دار است. ما پول برای امور روزانه هم نداریم و با این شرایط اصلا کار فنی نمی شود انجام داد. دیگر هیچ کس در تیم ما تمرکزش روی مسائل فنی نیست و مشکلات آنقدر زیاد است که اجازه نمی دهد به چیز دیگری فکر کنیم. واقعا خجالت آور است که تیمی در سطح لیگ برتر مشکل تهیه آب و غذا داشته باشد.


کمالوند در ادامه عنوان کرد: حساب باشگاه ده روز است که مسدود شده و ریالی برای هزینه های روزمره در اختیار نداریم. حتی هزینه غذای داوران در بازی گذشته را هم نسیه حل کردیم. بچه های متاهل تیم ما از ابتدای فصل خانه ندارند و بازیکنان خارجی ما 5 ماه است که خانواده های خود را ندیده اند.


سرمربی پارس جنوبی ادامه داد: با این اتفاقاتی که رخ داده و می دهد، شخصیت اعضای تیم زیر سوال رفته است. وقتی آب خوابگاه قطع می شود، این توهین به ما است و شخصا نمی توانم این شرایط را تحمل کنم. تیم ما پس فردا در اهواز باید مقابل فولاد به میدان برود اما تا این لحظه نتوانستیم هتل بگیریم و مشخص نیست که اصلا بتوانیم به اهواز سفر کنیم. در این شرایط واقعا دیگر نمی‌شود تمرکزی روی مسایل فنی و تمرین داشت و ادامه کار امکان پذیر نیست.


کمالوند در پاسخ به این پرسش که آیا زمان جدایی از پارس جنوبی فرا نرسیده، بیان کرد: من قبلا گفته بودم که به خاطر بازی های فشرده تیم در لیگ برتر تا نیم فصل می مانم و بعد استعفا می دهم. الان هم تکرار می کنم که به طور قطعی بازی با نفت مسجدسلیمان در هفته پانزدهم آخرین باری است که روی نیمکت پارس جنوبی می نشینم.


وی در پایان افزود: آنقدر درباره مشکلات تیم حرف زدیم، دیگر قضیه لوث شده است. تا الان هم به احترام مردم خونگرم و خوب شهرستان جم ایستادیم و تحمل کردیم اما به نظرم دیگر ماندن ما فایده ای ندارد و حتی شخصیت مان هم زیر سوال می رود. به همین خاطر تا روز جمعه درخدمت مردم جم خواهم بود و انشاالله بعد از دیدار با نفت مسجدسلیمان به طور رسمی کناره گیری ام را اعلام می کنم.

9697