گواردیولا: آرتتا دست کم تا پایان فصل با ماست

گواردیولا: آرتتا دست کم تا پایان فصل با ماست

پایگاه خبری فوتبالی- پپ گواردیولا سرمربی باتجربه منچسترسیتی در صحبتهایی اعلام کرده که میکل آرتتا دستیار اسپانیایی اش نیمکت مربیگری سیتی را ترک نخواهد کرد و تا پایان فصل در کنار او خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی، قبل از انتصاب اونای امری به سمت مربیگری آرسنال، نام میکل آرتتا به عنوان یکی از گزینه های هدایت این تیم مطرح بود. اما در نهایت امری اسپانیایی به این سمت برگزیده شد و حالا و بعد از اخراج اونای امری، یک بار دیگر نام آرتتا به عنوان یکی از گزینه های هدایت این تیم مطرح شده است. 

البته آرسنالی ها تنها تیمی نیستند که آرتتا را به عنوان یکی از گزینه های مدنظرشان برای مربیگری زیرنظر دارند و باشگاه اورتون هم این سرمربی جوان اسپانیایی را مدنظر دارند. در این میان پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی سیتی احتمال جدایی آرتتا از سیتی را رد کرده و گفته:« هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده. آیا با او درباره آینده اش صحبت کرده ام؟ نه! آیا می خواهم که او بماند؟ بله! من آخرین بار گفتم که دوست دارم او در جمع ما باقی بماند؛ آرتتا تا پایان فصل با ماست ولی نمی دانم که در پایان فصل اتفاقی رخ خواهد داد.»

گواردیولا ادامه داد:« در هر صورت مطمئن هستم که آرتتا تا پایان این فصل در منچسترسیتی خواهد ماند. البته من هیچ کسی را مجبور به انجام کاری نمی‌کنم ؛ همه ما انسان هستیم و هر کسی آرزوها و رویاهایی دارد. آرتتا در حال حاضر به دنبال یک موقعیت مناسب برای سرمربیگری است. از نظر من او انسانی حرفه ای و فوق العاده است. » پپ البته از احتمال حضور آرتتا روی نیمکت مربیگری منچسترسیتی بعد از جدایی او از این تیم صحبت کرد و گفت:« آرتتا توانایی این را دارد که هدایت ممنچسترسیتی را برعهده بگیرد؛ البته این موضوع به باشگاه و تصمیماتی که اتخاذ می‌کند، مربوط می‌شود. امیدوارم که او امسال، سال بعد و تا هر زمان که ممکن است در سیتی و درکنار ما باقی بماند. این آرزوی من است اما میکل زندگی خودش را دارد و من در این باره تصمیم‌گیرنده نیستم.»