ریگی: خوشحالم استقلال به این جایگاه رسیده اما برای قهرمانی کار سختی داریم

ریگی: خوشحالم استقلال به این جایگاه رسیده اما برای قهرمانی کار سختی داریم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم استقلال اعتقاد دارد که آبی‌پوشان برای رسیدن به مقام قهرمانی لیگ کار سختی دارند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، مسعود ریگی ، درباره برتری یک بر صفر استقلال مقابل شهرخودرو و صدرنشینی آبی‌پوشان اظهار داشت: بعد از ابتدای فصل که با بدشانسی نتوانستیم نتیجه بگیریم، این هفته‌ها خوب کار کردیم و نتیجه تلاش و زحمات‌مان را گرفتیم. خیلی خوشحالم استقلال امروز به این جایگاه رسیده و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.

وی با قدردانی از حضور هواداران در ورزشگاه تصریح کرد: هواداران با حضورشان به ما خیلی انگیزه دادند و ما هم برد مقابل شهر خودرو را به آن‌ها تقدیم می‌کنیم.

هافبک تیم استقلال در پاسخ به این سؤال که چقدر به قهرمانی تیمش امیدوار است، گفت: در حال حاضر زود است درباره قهرمانی حرف بزنیم، اما تلاش و هدف همه اعضای تیم قهرمانی است. کار سختی در پیش داریم، اما مطمئنا با انگیزه‌ای که در تیم وجود دارد، دوست داریم به آن برسیم.

ریگی در مورد اینکه با دسته گل به سمت یحیی گل‌محمدی و نیمکت شهرخودرو رفت، تصریح کرد: من سال گذشته در تیم شهرخودرو بودم و باید به سمت نیمکت تیم سابقم می‌رفتم. در همین تیم شهرخودرو بود که بازی‌های خوبی انجام دادم. یحیی گل‌محمدی هم برای من خیلی زحمت کشیده بود.

4344