آلگری: دارم زبان انگلیسی یاد می‌گیرم

آلگری: دارم زبان انگلیسی یاد می‌گیرم

پایگاه خبری فوتبالی – مکس آلگری گفته که در این فصل مربی هیچ تیمی نخواهد شد، اما دارد روی زبان انگلیسی‌اش کار می‌کند.

از باشگاه‌های بسیاری به عنوان مقصد این مربی نام برده می‌شود، مانند منچستر یونایتد، آرسنال، و بایرن مونیخ. اما او می‌گوید: «تا خرداد صبر می‌کنم. نمی‌دانم اسمش را می‌گذارید یک سال استراحت یا نه. 

به محض آن که کار با یوونتوس تمام شد، تصمیمم این بود که یک سال دور از میادین باشم. من 18 سال به عنوان بازیکن در زمین حضور یافتم و 16 سال است که مربی هستم. من پس از 34 سال، امسال دیگر دست از کار برداشتم. من خوشحالم. حالا فرصت آن را دارم که به گذشته نگاه کنم، با مردم صحبت کنم، و کارهایی که در زندگی شخصی‌ام دوست دارم را انجام دهم، مانند رفتن به تئاتر، گالری‌های هنری، و خواندن کتاب.»

او همچنین زبان انگلیسی را دارد یاد می‌گیرد: «من دارم در این‌جا، در میلان کلاس انگلیسی می‌روم. من می‌توانم خیلی خوب صحبت کنم. اما برایم شنیدن کمی سخت است. اگر با کسی صحبت کنم و او آرام‌تر از معمول حرف بزند، می‌توانم حرفش را بفهمم. من فیلم‌ها را به زبان انگلیسی نگاه می‌کنم و اگر مطلبی را به انگلیسی بخوانم خوب متوجه می‌شوم.»

برخی یم‌گویند که این که او یوونتوس را ترک کرد عجیب است. او می‌گوید: «سال بعد سال مهمی خواهد بود. چون باید تصمیم بگیرم. پس از پنج سال در یوونتوس و یک سال استراحت، نمی‌خواهم در حالی به نیمکت برگردم که عملکرد بدی داشته باشم.»

8444