برکناری سرمربی؛ تاوان سنگین باخت اورتون مقابل لیورپول

برکناری سرمربی؛ تاوان سنگین باخت اورتون مقابل لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه اورتون، مارکو سیلوا سرمربی پرتغالی اش را برکنار کرد.

به گزارش فوتبالی، باخت 5-2 اورتون مقابل لیورپول باعث شد تا مدیران این تیم تصمیم به برکناری مارکو سیلوا ، سرمربی ای که 17 ماه هدایت اورتون را در دست داشت برکنار کنند. اورتون شروع بسیار ضعیفی در رقابت های این فصل لیگ برتر داشته و این تیم حالا در منطقه سقوط جدول و در میان سه تیم آخر قرار گرفته است.

بعد از برکناری آقای سیلوا، هدایت اورتون موقتا به دانکن فرگوسن، مهاجم سابق اورتون و دستیار مارکو سیلوا سپرده شده است و حالا آقای فرگوسن مسئولیت سختی برای آماده سازی این تیم برای مصاف روز شنبه اورتون مقابل چلسی خواهد داشت. 

باشگاه اورتون با انتشار بیانیه ای این خبر را اعلام کرد. در این بیانیه می خوانیم:« باشگاه فوتبال اورتون خبر برکناری مارکو سیلوا، سرمربی تیم را اعلام می کند. فرهاد مشیری، صاحب اکثریت مدیریتی سهام باشگاه، بین کن‌رایت رئیس باشگاه و هیات مدیره از مارکو به خاطر خدماتش در 18 ماه گذشته تشکر کرده و برای او در آینده آرزوی موفقیت دارند. دانکن فرگوسن به عنوان مربی موقت سکان هدایت تیم اول باشگاه را در اختیار خواهد گرفت و تیم را برای بازی روز شنبه مقابل چلسی آماده خواهد کرد. باشگاه اورتون به زودی سرمربی جدید تیم را معرفی خواهد کرد.» 

در حال حاضر از دیوید مویس سرمربی سابق منچستریونایتد به عنوان یکی از گزینه های جانشینی این سرمربی پرتغالی نام برده می شود.

6363