کومان: بارسا؟ هرگز نمی دانی در آینده چه خواهد شد

کومان: بارسا؟ هرگز نمی دانی در آینده چه خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- رونالد کومان سرمربی فعلی تیم ملی هلند، روبرت مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک و ویسنته دل بوسکه سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا میهمانان رویداد بزرگداشت یوهان کرویف اسطوره فوتبال هلند بودند.

به گزارش فوتبالی، این مراسم در شهر بارسلونا برگزار شد و در آن همسر یوهان کروی، و دخترش نیز حضور داشتند. در جریان این مراسم، رونالد کومان اسطوره سابق بارسا و سرمربی فعلی تیم ملی هلند صحبتهای جالب توجهی را برزبان آورد. او درواکنش به گمانه زنی هایی درمورد احتمال حضورش برروی نیمکت مربیگری بارسلونا گفت:« من درحال حاضر سرمربی تیم ملی هلند هستم و باید تیم را برای رقابتهای یورو آماده کنم ولی در زندگی هرگز نمی دانی که چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد.»

روبرتو مارتینز سرمربی اسپانیایی تیم ملی بلژیک هم در صحبتهایی به تاثیرگذاری فلسفه کرویف برروی عملکرد تیم ملی بلژیک در جام جهانی 2018 اشاره کرد. در آن تورنمنت بلژیکیها توانستند برزیل را از گردونه رقابتها کنار بگذارند. مارتینز دراین رابطه گفت:« من با به یاد داشتن خاطره بازی متکی بر پست بازیکنان، یک بازیکن پست 9 مثل لوکاکو رادر جناحین گذاشتم تا پشت سر مارسلو حملاتی را ترتیب بدهد. بعد هم یک مهاجم نوک را به زمین فرستادم تا نقشی کلیدی را ایفا کند. لیورپول هم مثال خوبی برای این سبک بازی است. »

6363