سوارز: بارسا باید یک بازیکن جوان برای جانشینی من بخرد

سوارز: بارسا باید یک بازیکن جوان برای جانشینی من بخرد

پایگاه خبری فوتبالی- لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای باشگاه بارسلونا درگفتگو با بین سپورتس به سران باشگاه کاتالان پیغام داده که با آینده نگری به دنبال یافتن بازیکنی برای جانشینی او باشند.

به گزارش فوتبالی، لوئیس سوارز در جریان این گفتگو درمورد آینده باشگاه کاتالان گفته:« اگر برای من یک هم تیمی دیگر بیاورند تا با هم رقابت کنیم، فشاری شبیه به فشاری که هر سه روز یک بار برای بازی کردن حس می کنم را حس خواهم کرد. به علاوه باید به آینده باشگاه هم فکر کرد. باشگاه باید به فکر آینده باشد و بهترین کار این است که به دنبال یک مهاجم جوان یا آماده باشند تا بتواند از حضور او در پست بازیکن پست 9 تیم ، در زمانی که من اینجا نخواهم بود، بهره ببرند.»

این مهاجم اروگوئه ای در ادامه به این نکته اشاره کرد که از شنیدن صحبتهای مسی در مورد احتمال بازنشستگی اش نگران نشده است:« من فکر می کنم که صحبتهای مسی، سوءتعبیر شده است. اول از همه باید درک کرد که لئو همین چند روز پیش توپ طلای دیگری را دریافت کرد و در این لحظات شاد و خوشحال و درعین حال عصبی است. چون او هم مثل همه ما یک انسان است. به نظرم برای مدتها لئو را در زمین خواهیم دید.»

سوارز درمورد رسیدن مسی به ششمین توپ طلایش گفت:« من از دیدن عکس لئو با شش توپ طلایش واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم.چون این اتفاق بی نظیری است. کاری که مسی در دنیای فوتبال انجام می دهد، اتفاقی تاریخی است. به عنوان یک دوست و یک هم تیمی به مسی افتخار می کنم.»

مهاجم اروگوئه ای بارسا در مورد دیدارهای صمیمانه اخیرش با مسی و گریزمان و شام های سه نفره شان گفت:« ما در این لحظات از کنار هم بودن لذت می بریم و سعی می کنیم بیشتر همدیگر را بشناسیم. اینها لحظات زیبایی است که به یاد خواهند ماند. گریزمان هم در تیم احساس راحتی می کند. در رختکن استقبال خوبی از او به عمل آمد و گریزمان هم نشان داده که به اینجا آمده تا به تیم کمک کند و تلاش کند تا به جامهایی که می خواهیم برسیم.» سوارز در مورد احتمال بازگشت نیمار به بارسا گفت:« جدایی نیمار از بارسا یک ریسک بود؛ چون او می خواست ماجراجویی جدیدی را امتحان کند. با علم به اینکه، اینجا در بارسلونا در بهترین تیم دنیا بود و در محاصره بهترین بازیکنان دنیا بازی می کرد. این کاملا قابل درک و قابل پذیرش است. بازگشت نیمار به بارسا، به باشگاه، به خود او و به پاری سن ژرمن بستگی دارد. من به عنوان دوست نیمار خوشحال می شوم که او را خوشحال ببینم و بفهمم که جایی بازی می کند که در زمین راحت است.»

بخش پایانی صحبتهای سوارز در مورد اهداف او و بارسا در فصل جاری و یادآوری اشتباهات گذشته تیم بود:« قهرمانی در هرسه تورنمنت کار ساده ای نیست. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اصلا راحت نیست. ما به خاطر آنچه در فصول اخیر رخ داد، واقعا درد زیادی کشیدیم. اینها صد در صد اشتباه ما بود و ما می دانیم که باید ورق را برگردانده و شرایط را بهتر کنیم.»

6363