انصاری فرد: با بازیکنان خارجی به توافق رسیده ایم/ درصدد هستیم تا با برانکو مسئله را دوستانه حل کنیم

انصاری فرد: با بازیکنان خارجی به توافق رسیده ایم/ درصدد هستیم تا با برانکو مسئله را دوستانه حل کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درحال مذاکره با بازیکنان خارجی هستیم و به توافقاتی رسیده ایم و کالدرون هم این موضوع را می‌داند.

به گزارش فوتبالی، محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: خداراشکر به پیروزی رسیدیم و بازیکنان عملکرد خوبی را ارائه کردند. در بازی‌های گذشته در گلزنی ضعف داشتیم که این موضوع از بین رفت و پای علی علیپور هم به گلزنی بازشد. به هرحال بازی خوبی انجام دادیم و به برد رسیدیم. بازیکنان بازی هجومی را انجام دادند و انشالله همین روند را ادامه می‌دهیم.

او افزود: یک بازی عقب افتاده داریم و اگر آن هم ببریم، به صدر جدول می‌رسیم و این موضع خوب است. در کل تیم خوبی داریم و آماده مسابقات آینده می‌شویم.

انصاری فرد درباره مذاکره با بازیکنان خارجی برای پیوستن به پرسپولیس بیان کرد: درحال مذاکره با بازیکنان هستیم و به توافقاتی رسیدیم و کالدرون هم این موضوع را می‌داند. انشالله در نیم فصل ۲ یا یک مهاجم و یک بازیکن پشت مهاجم جذب خواهیم کرد.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان درباره پرونده برانکو اظهار کرد: همانطور که به هواداران قول دادیم، درصدد هستیم تا با برانکو مسئله را دوستانه حل کنیم و انشالله این کار را انجام می‌دهیم. از اینکه برانکو با فدراسیون فوتبال مذاکره می‌کند، اطلاع دارم، اما توافق آن را نمی‌دانم.

4344