مصلح: رسیدن به قهرمانی سخت تر از قبل است

مصلح: رسیدن به قهرمانی سخت تر از قبل است

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع سپاهان معتقد است هر دو تیم موقعیت هایی داشتند اما در نهایت نتوانستند از همه آنها استفاده کنند و به همین دلیل بازی با تساوی به پایان رسید.  

به گزارش فوتبالی، شایان مصلح پس از پایان دیدار تیمش برابر نساجی گفت: بازی کردن برابر تیمی همچون نساجی که هواداران پرشوری دارد همیشه سخت است. البته ما در این بازی  از موقعیت هایمان هم استفاده نکردیم. البته این را هم بگویم که آنها هم چند موقعیت داشتند که در نهایت نتوانستند از آنها استفاده کنند. 


او درباره احتمال قهرمانی سپاهان گفت: امسال لیگ بسیار سختی داریم. جدول رده بندی و نتایج به دست آمده این را کاملا نشان می دهد. به هرحال سپاهان هم به دنبال این است که قطعا یکی از اصلی ترین مدعیان رسیدن به عنوان قهرمانی باشد. این جنگ بین تیم های بالای جدول است. 


مصلح ادامه داد: پنج تیم بالای جدول رده بندی را طبیعتا می توانیم اصلی ترین مدعیان قهرمانی بدانیم. امسال مثل سال های قبل نیست که یکی دو تیم مدعی اصلی قهرمانی باشند. امسال پنج تیم مدعی اصلی رسیدن به عنوان قهرمانی هستند. 


وی درباره احتمال حضور برانکو در تیم ملی و دعوت وی به اردوی تیم ملی گفت: رسیدن تیم ملی به جام جهانی آرزوی هر بازیکنی است و امیدوارم در این راه هر بازیکنی که حقش است بتواند یکی از بازیکنان تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی باشد.

4344