کلوپ و انتشار لیست لیورپول برای جام باشگاه های جهان

کلوپ و انتشار لیست لیورپول برای جام باشگاه های جهان

پایگاه خبری فوتبالی- یورگن کلوپ سرمربی باتجربه و آلمانی لیورپول لیست 23 بازیکن تیمش را که برای حضور در جام باشگاه های جهان در قطر به اردوی تیمش فرا خوانده است منتشر کرده است. لیورپولی ها از مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های جهان به این تورنمنت اضافه خواهند شد و در روز 27 آذر (18 دسامبر) باید اولین بازی شان را در جام باشگاه های جهان برگزار کنند و جالب اینجاست که تنها یک روز قبل از آن بازی، یعنی در روز 17 دسامبر (27 آذر) باید به مصاف استون ویلا بروند.

به گزارش فوتبالی، از همین رو یورگن کلوپ در بازی با استون ویلا ترکیبی متفاوت را روانه میدان خواهد کرد و دراین بازی هیچ یک از بازیکنان فراخوانده شده به اردوی این تیم در جام باشگاه های جهان دیده نمی شود و کلوپ تیم ذخیره اش را مقابل استون ویلا به میدان می فرستد.

18 نفر از 19 بازیکنانی که نامشان در لیست کلوپ برای جام باشگاه های جهان دیده می شوند، برای مصاف این تیم با اورتون هم به اردوی لیورپول دعوت شده اند. 

جام باشگاه های جهان در روز یازدهم دسامبر (20 آذر) آغاز خواهد شد و در اولین بازی السد (تیم قطری با هدایت ژاوی ارناندز) به مصاف هینژنه اسپور (قهرمان قاره اقیانوسیه) خواهد رفت. در دور دوم، الهلال، قهرمان آسیا به مصاف اسپرانسه تونس خواهد رفت و مونتری (قهرمان کونکاکاف) با برنده اولین بازی روبرو خواهد شد. 

لیست بازیکنان دعوت شده توسط کلوپ برای حضور در جام باشگاه های جهان بدین ترتیب است:

دروازه بانان: آلیسون، ادریان، لونرگان

مدافعان: الکساندر آرنولد، فن دایک، لوورن، رابرتسون، جو گومز و ویلیامز

بازیکنان میانی: کیتا، میلنر، هندرسون، واینالدوم، اکسالد چمبرلین، جونز، لالانا، شقیری، الیوت

مهاجمان: فیرمینو، مانه، صلاح، اوریگی و بروستر

6363