کمک توخل به رئال مادرید برای جذب امباپه

کمک توخل به رئال مادرید برای جذب امباپه

پایگاه خبری فوتبالی- طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن و نزدیکان او از تصمیمات توماس توخل سرمربی آلمانی این تیم رضایت چندانی ندارند و این دلخوری ها از اواخر فصل گذشته آغاز شده و در فصل جاری هم ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، همین اتفاقات ممکن است باعث شود تا توخل نقش تاثیرگذاری را در آینده کیلیان امباپه داشته باشد. روزنامه آ.اس در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که امباپه و نزدیکانش از نحوه مدیریت توخل در باشگاه و دقایقی که از اواخر فصل قبل تا به امروز امباپه را به میدان می فرستد، حسابی شاکی و ناراضی هستند. دراین فصل هم اوضاع تغییری نکرده و این را می توان در واکنش امباپه بعد از تعویض شدن در بازی با نانت درک کرد.

مشکل به ماه ها قبل و در اواخر فصل 19-2018 برمی گردد. او دو هفته از هفته های پایانی فصل فرصت چندانی برای بازی کردن نیافت (دربازی با دیژون 30 دقیقه به میدان رفت و در بازی با نانت هم برای تیمش بازی نکرد ) و این درحالی بود که او امیدوار بود تا فرصت بیشتری در اختیارش قرار بگیرد تا در آن بازی ها به رقابتش با مسی بر سر فتح کفش طلا ادامه دهد. اما سرمربی پی.اس.جی به او فرصت چندانی برای بازی کردن نداد و همین باعث عصبانیت شدید امباپه شد.

در ابتدای این فصل (فصل 20-2019) هم این اختلافات ودلخوری ها در لیگ قهرمانان اروپا به چشم خورد. امباپه به دلیل مصدومیت نتوانست در اولین بازی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود ودر جدال پی.اس.جی با رئال مادرید درپاریس غایب بود ولی برای دو بازی بعدی تیمش درمرحله گروهی به اوج آمادگی بازگشته بود. اما توخل تنها 29 دقیقه در بازی شهر استانبول به او میدان داد و در بازی با بروژ هم تنها 38 دقیقه امباپه فرصت بازی کردن یافت. جالب اینجا بود که امباپه در همان دقایقی که در بازی با بروژ درزمین بود، هت تریکی تماشایی را به اجرا گذاشت و یک پاس گل هم داد. چند روز بعد از آن و در مصاف با مارسی در پارک دو پرنس، پدر امباپه اعلام کرد که با تعدادی از مدیران تیم پاریسی صحبت کرده و به آنها اعلام کرده که پسرش، توخل و تصمیمات او را درک نمی کند.

دلخوری اخیر امباپه از توخل، به بازی این هفته تیمش و مصاف با نانت برمی گردد. امباپه گل اول تیمش را زد و بازی 0-1 شد و او در دقیقه 78 تعویض شد که این تعویض حسابی او را خشمگین کرد. 

سران باشگاه پاری سن ژرمن به خوبی می دانند که رویای امباپه بازی کردن در رئال مادرید است و رئالی ها هم سالهاست که خواهان به خدمت گرفتن اوست. در این میان اختلافات و دلخوری های موجود بین امباپه و توخل، ممکن است باعث جدایی زودتر از انتظار او از تیم پاریسی شود و توخل ممکن است به نحوی به کمک رئالی ها بیاید تا آنها هرچه زودتر بتوانند رویایشان برای در اختیا رداشتن این ستاره جوان فرانسوی را برآورده کنند.

6363