پدیده 19 ساله پورتو مورد توجه رئال مادرید

پدیده 19 ساله پورتو مورد توجه رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید به دنبال تقویت ترکیبش در میانه زمین است. بالا رفتن سن مودریچ و نزدیک شدن بازیکن کروات به بازنشستگی باعث شده تا رئال مادرید گزینه های مختلف را زیر نظر بگیرد.

به گزارش فوتبالی، فدریکو والورده اروگوئه ای در میانه زمین رئال مادرید خوش درخشیده و پل پوگبا هم یکی از گزینه های رئال مادرید است اما سفیدپوشان بر اساس سیاست قدیمی خود به تلاش برای جذب بازیکنان آینده دار فوتبال جهان ادامه می دهند. 

یکی از گزینه های مورد نظر رئال مادرید " روماریو بارو" است. هافبک پرتغالی - گینه ای پورتو با درخشش در تیم پرتغالی نامش را سر زبان ها انداخته و رئال مادرید بیش از دو سال است که عملکرد وی را در رده های پایه پورتو دنبال می کند. 

روماریو بارو فصل گذشته نقشی کلیدی در قهرمانی پورتو در چمپیونزلیگ جوانان ایفا کرد و با شش گل و چهار پاس گل در طول مسابقات  درخشید. پورتو به تازگی قرارداد بارو را تا سال 2023 تمدید کرده و رقم فسخ قراردادش را به 40 میلیون یورو رسانده است. مبلغی که برای رئال مادرید برای خرید بازیکنان جوان معقول به نظر می رسد و مشابه این مبلغ برای جذب بازیکنانی نظیر رودریگو گوئس و وینیسیوس جونیور هزینه شده است. رئال در تابستان گذشته هم میلیتائو را از پورتو خرید.