مدافع قرضی رئال مادرید در تدارک مراسم ازدواج با بازیگر اسپانیایی

مدافع قرضی رئال مادرید در تدارک مراسم ازدواج با بازیگر اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی - اشرف حکیمی بازیکن قرضی رئال مادرید که به دورتموند رفته  و هبه عبوک، بازیگر اسپانیایی - لبنانی در حال تدارک مراسم ازدواج خود هستند.

به گزارش فوتبالی، اشرف حکیمی 21 ساله در نظر دارد که با بازیگر 33 ساله اسپانیایی ازدواج کند. اشرف در دورتموند عملکرد درخشانی داشته که به احتمال فراوان در تابستان آینده به رئال مادرید برمی گردد و در فصل 21-2020 بخشی از این تیم خواهد بود.

هبه عبوک در مراسم مجله "این استایل" تنها حضور پیدا کرد که در آن جا رسانه ها سوالات زیادی را از او پرسیدند که یکی از جالب ترین سوالات مربوط به ازدواج او بود. این بازیگر که سعی می کرد از پاسخ دادن به سوال خبرنگاران طفره برود، با لبخند جواب داد:"صحبت هایی داشته ایم.... صحبت هایی انجام شده و ببینیم چه می شود."

بعد از آن خبرنگاران از او پرسیدند که آیا به ازدواج با اشرف حکیمی پاسخ مثبت داده است که این بازیگر جواب داد:" همین طور است." 

هبه عبوک که پدری لبنانی و مادری تونسی دارد در مادرید متولد شده و در فیلم های مختلف اسپانیایی بازی کرده است. او همچنین به  خبرنگاران گفت که هنوز برنامه سفر تفریحی او در تعطیلات کریسمس قطعی نشده است و هنوز برنامه ای برای ان نچیده است.