جشن توپ طلای مسی با خانواده سوارز و بوسکتس در رستوران رابرت دنیرو!

جشن توپ طلای مسی با خانواده سوارز و بوسکتس در رستوران رابرت دنیرو!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که شش توپ طلا برده است. او با فقط هفت اختیاز اختلاف نسبت به فن دایک توانست این جایزه را کسب کند.

به گزارش فوتبالی، بازیکن آرژانتینی دوشنبه گذشته در فرانسه در کنار خانواده اش در تئاتر دوشالت در پاریس ششمین توپ طلایش را دریافت کرد. مسی تصمیم گرفت که این موفقیت را یکی از رستوران های محبوب و تازه تاسیس بارسلونا جشن بگیرد. مسی به همراه همسرش آنتونلا روکوتزو، لوئیز سوارز و همسرش سوفیا بالبی، سرجیو بوسکتس و همسرش النا گالریا و ماریانا بالبی (خواهر زن سوارز) و همسرش این موفقیت را جشت گرفت. آنها با هم به رستوران نوبو رفتند، رستورانی مجلل در شهر بارسلونا که رابرت دنیرو بازیگر سرشناس هالیوود هم یکی از سهامداران اصلی آن است.

دنیرو که این روزها با پخش فیلم محبوب "مرد ایرلندی" در شبکه نت فلیکس مورد توجه قرار گرفته، روی این هتل - رستوران سرمایه گذاری زیادی کرده است. این هتل قبلا چهار ستاره بود و با بازسازی پنج ستاره شده است. این هتل مجلل 23 طبقه و بیش از 250 اتاق دارد که هزینه هر شب اقامت در آن 300 یورو است و یک رستوران بزرگ ژاپنی نیز در طبقه بالای آن ساخته شده است.