کاپیتان دوم رئال مادرید هم در آستانه ال‌کلاسیکو مصدوم شد

کاپیتان دوم رئال مادرید هم در آستانه ال‌کلاسیکو مصدوم شد

پایگاه خبری فوتبالی - در فاصله 13 روز تا ال کلاسیکو، رئال مادرید با دو خبر بد مواجه شد. پس از تائید مصدومیت ادن هازارد و غیبت قطعی بازیکن بلژیکی در مقابل بارسلونا حالا خبر می رسد که مارسلو ویرا مدافع چپ برزیلی و کاپیتان دوم رئال مادرید هم دچار مصدومیت شده است.

به گزارش فوتبالی، مارسلو قطعا سه بازی اینده رئال مادرید مقابل اسپانیول، والنسیا و بروژ را از دست خواهد داد و در حال حاضر حضورش در بازی مقابل بارسلونا در روز چهارشنبه 27 آذر کاملا روی هواست و مشخص نیست که به این بازی می رسد یا نه.

باشگاه رئال مادرید در بیانیه ای مصدومیت مارسلو را تائید کرده است و بدین ترتیب این بازیکن چند هفته از میادین دور خواهد بود و نمی تواند به رئال مادرید کمک کند.

زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید بدین ترتیب با از دست دادن دو مهره کلیدی خود در سمت چپ یعنی مارسلو و هازارد باید ترکیبش را از نو بسازد. به نظر می رسد که فرلاند مندی در بازیهای اینده رئال مادرید در پست دفاع چپ در ترکیب اصلی قرار بگیرد. رئال مادرید برای خرید مندی از لیون 48 میلیون یورو پرداخت و حالا این بازیکن فرصت خوبی دارد تا خودش را نشان بدهد.

در حال حاضر رئال مادرید مصدومان دیگری نظیر لوکاس وازکز، آسنسیو و خامس رودریگز را هم در ترکیبش دارد که همه این بازیکنان در مقابل بارسا غایب خواهند بود.