رسمی؛ هازارد ال‌کلاسیکو را از دست داد و تا پایان سال 2019 غایب است

رسمی؛ هازارد ال‌کلاسیکو را از دست داد و تا پایان سال 2019 غایب است

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد هافبک بلژیکی رئال مادرید که در بازی مقابل پاریسن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا دچار مصدومیت شده بود، ال کلاسیکو را از دست داد و به مدت چهار تا شش هفته از میادین دور خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، در گزارش پزشکی رئال مادرید آمده است:"آزمایش های انجام شده روی ادن هازارد، هافبک ما توسط کادر پزشکی رئال مادرید نشان می دهد که این بازیکن از ناحیه پای راست دچار مصدومیت شده و در حال بررسی روند درمان وی هستیم."

تکل خشن توماس مونیر باعث شد تا هازارد با مصدومیت از بازی پاریسن ژرمن و رئال مادرید خارج شود. در ابتدا اعلام شده بود که این بازیکن 10 روز از میادین دور است اما روند درمان وی خوب پیش نرفته است و بدین ترتیب بازی حساس رئال مادرید مقابل بارسلونا در روز 27 آذر را از دست داد. او از همان ناحیه ای دچار مصدومیت شد که دو سال پیش هم  از آن جا دچار مشکل شده بود و مجبور شده بود که پلاتین در پایش جاسازی کند. 

باشگاه مدت دقیقی را در مورد مصدومیت وی اعلام نکرده اما کارشناسان پزشکی حتم می دهند که او شش هفته از میادین دور خواهد بود. او تا پایان سال 2019 غایب است و هدفش حضور در بازیهای آغازین رئال مادرید در سال 2020 نظیر سوپرجام اسپانیا در عربستان است.