واسعی: تشنه بازی و برد در آبادان هستیم

واسعی: تشنه بازی و برد در آبادان هستیم

پایگاه  خبری فوتبالی- هافبک موفق این فصل پیکان مدعی است که به عهد خود برای ثبت 10 گل در این فصل عمل خواهد کرد و تیمش را مهیای دیدار با نفت آبادان دانست. 

به گزارش فوتبالی، سعید واسعی توانسته در این فصل نمایش درخشانی در خط میانی پیکان به نمایش بگذارد و امیدوار است تیمش بعد از حذف تلخ از جام حذفی، برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در ادامه فصل به نتایج خوبی دست یابد.


واسعی در آستانه بازی با صنعت نفت آبادان درباره شرایط تیمش گفت: از همه نظر مهیای این بازی هستیم و بازیکنان همگی با انگیزه کامل برای پیروزی تلاش خواهند کرد. بعد از اینکه بازی هفته قبل ما مقابل تراکتور به دلیل آلودگی هوا لغو شد، اکنون همه ما واقعا تشنه بازی هستیم و برای پیروزی در آبادان حاضر شده‌ایم.


وی درباره شرایط خودش نیز اینطور گفت: خیلی خوشحالم که توانستم عملکرد خوبی از نظر کادرفنی داشته باشم. هرچند خودم هنوز از آنچه که ایده آلم است دور هستم و می‌خواهم به قولی که اول فصل داده بودم برسم. اکنون یک سوم از فصل گذشته و من هم یک سوم گلی که قول داده بودم را زده‌ام و مطمئنا در پایان فصل به هدفم خواهم رسید. در این راه باید از اعتماد کادرفنی و همچنین هم‌تیمی‎‌هایم تشکر کنم و مطمئن هستم اتفاقات خوبی برای ما در این فصل رقم خواهد خورد.


واسعی با اشاره به حریف این تیم در بازی آبادان گفت: صنعت یکی از تیم‌های خوب لیگ امسال است و در بالای جدول حضور دارد. آنها هفته گذشته به پیروزی ارزشمندی رسیدند و مطمئنا در این بازی خانگی نیز به دنبال نتیجه هستند. با این حال ما برای اینکه دست خالی اینجا را ترک کنیم در آبادان حاضر نشده‌ایم و به دنبال یک نتیجه خوب هستیم.


هافبک پیکان درباره عملکرد این فصل خودروسازان گفت: ما از نظر کیفی می‌توانم ادعا کنیم جزو تیم‌های خوب امسال هستیم و شاید تنها یکی دو بازی بد بودیم. در سه بازی اخیر یک گل خوردیم و ادامه این روند می‌تواند ما را به نتیجه خوبی برساند. فوتبال غیرقابل پیش بینی است و خوشبختانه ما تیم خوبی داریم که از نظر فنی فوتبال خوبی انجام می‌دهد. لیگ جذاب و باکیفیتی را این فصل شاهد هستیم و خدا را چه دیدید، شاید در ادامه توانستیم در لیگ به سهمیه آسیا برسیم.


واسعی در پایان حسرت تیمش را در حضور در مرحله بعدی جام حذفی اینطور بیان می‌کند: واقعا حیف شد. یک روز تلخ برای ما بود. فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم و به هیچ وجه شایسته باخت و حذف نبودیم. شاید اگر داور دقت بیشتری داشت و گل آفساید سپاهان و اخراج بازیکن آنها را می‌دید اکنون ما برای قهرمانی همچنان رویای خودمان را دنبال می‌کردیم.

4344