سهرابیان: روی ضربات آخر کم دقت بودیم/ از داور درباره پنالتی پرسیدم گفت قانون جدید آمده است

سهرابیان: روی ضربات آخر کم دقت بودیم/ از داور درباره پنالتی پرسیدم گفت قانون جدید آمده است

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم سایپا گفت: به نظر من سایپا امروز خیلی خوب بازی کرد و موقعیت‌های خوبی را هم به دست آوردیم، فقط در زدن ضربات آخر کم دقت عمل کردیم. 

به گزارش فوتبالی، آرمین سهرابیان بازیکن تیم سایپا پس از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: به نظر من سایپا امروز خیلی خوب بازی کرد و موقعیت‌های خوبی را هم به دست آوردیم. فقط در زدن ضربات آخر کمی کم دقت عمل کردیم و موقعیت‌های زیادی هم به تیم حریف ندادیم و حتی آنها توپی را هم به سمت چارچوب ما نزدند و نشان دادیم که خیلی خوب بازی می‌کنیم ولی متأسفانه روی ضربات آخر کم دقت بودیم و نتوانستیم به گل برسیم.

وی در خصوص صحنه مشکوک پنالتی هم اظهار داشت: من از آقای حیدری پرسیدم و ایشان به من گفتند قانون جدید آمده است و توپ اگر به دست بخورد و با بدن برخورد کند خطا نمی‌تواند باشد و من از این قانون جدید اطلاعاتی نداشتم و به نظر داور احترام می‌گذارم.

بازیکن تیم سایپا در پایان در خصوص میزان باد توپ‌‌ها خاطرنشان کرد: ما حتی در بین بازی 2 یا 3 توپ را هم تعویض کردیم، توپ‌ها مقداری کم باد بود و باید از این به بعد با دقت بیشتری باد کنند.

4344