مورینیو : آشپزی؟فقط می توانم نیمرو درست کنم؛ اتو کردن هم بلد نیستم

مورینیو : آشپزی؟فقط می توانم نیمرو درست کنم؛ اتو کردن هم بلد نیستم

پایگاه خبری فوتبالی- درآستانه دیدار دو تیم منچستریونایتد وتاتنهام و بازگشت آقای خاص به اولدترافورد و مصاف با شاگردان سابقش، دوباره پرونده روزهای حضور مورینیو در باشگاه یونایتد باز شده و این سرمربی پرتغالی دوباره در کانون توجهات قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، حالا و درشرایطی که تا ساعاتی دیگر ژوزه مورینیو، این بار در قامت سرمربی تاتنهام گام به اولدترافورد می گذارد، این سرمربی بزرگ در کنفرانس خبری قبل از این بازی به یادآوری خاطرات زندگی در منچستر پرداخته است و درمورد زندگی روزمره اش در هتلی در شهر منچستر توضیحاتی داده.

در ماه می سال 2016 بود که ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی منچستریونایتد برگزیده شد و او تصمیم گرفت تا در هتل هووری در نزدیکی ورزشگاه اولدترافورد زندگی کند و حاضر نشد تا در خانه ای در این شهر مستقر شود. این درحالی بود که خانواده مورینیو در لندن زندگی می کردند و او به تنهایی در منچستر زندگی را دنبال می کرد. مورینیو بیش از دو سال در هتل زندگی کرد و در دسامبر سال 2018 از سمت سرمربیگری یونایتد برکنار شد.

حالا خود مورینیو در صحبتهایی اعلام کرده که چه شد که زندگی در هتل را به زندگی در یک خانه ترجیح داده بود. او دراین رابطه گفته:« اگر در خانه زندگی می کردم، می بایست خانه را تمیز می کردم و دلم نمی خواست این کار را بکنم. می بایست لباسهایم را اتو می کردم ولی اصلا اتو کردن بلد نیستم. اگر مجبور به آشپزی کردن می شدم، فقط بلد بودم نیمرو درست کنم... در نتیجه اگر قرار بود تنها در یک خانه زندگی کنم، اصلا زندگی راحت و دلنشینی نداشتم و شرایط برایم ناخوشایند بود.»

مورینیو ادامه داد:« من در هتل در یک آپارتمان فوق العاده زندگی می کردم و فقط یک اتاق کوچک نداشتم. آپارتمان کاملا دراختیار خودم بود و اینطور نبود که بعد از یک هفته مجبور به ترک آنجا و نقل مکان به اتاقی دیگر بشوم. آن آپارتمان مال خودم بود، تلویزیون، کتابهایم و کامپیوترم در اختیارم بود. یک طبقه در اختیار داشتم و درکنارش، می توانستم سفارش" یک قهوه با شیر" بدهم و یا بگویم" مرسی، برای شام به رستوران نمی آیم، شامم را به اتاقم بیاورید". این خیلی خوب بود؛ همه چیز ایده آل بود. اما اگر در یک آپارتمان زندگی می کردم، شرایط برایم خیلی سخت تر می شد.»

6363