سیف الهی: داور گفته نمی گذارم تا آخر فصل فوتبال بازی کند!

سیف الهی: داور گفته نمی گذارم تا آخر فصل فوتبال بازی کند!

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: داور به کاپیتان و سرپرست تیم ما گفته که به او فحاشی رکیک کرده ام و نمی گذارم تا اخر فصل بازی کند! چرا داور این حرف را زده؟!

به گزارش فوتبالی، روح الله سیف الهی بعد از تساوی بدون گل مقابل سایپا در نشست خبری گفت: متاسفانه نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم و امیدوارم در بازی های بعدی جبران کنیم.

وی در مورد اعتراضش به داور و اینکه اتفاقی در بازی رخ داد گفت: در دو صحنه اتفاق های 50-50 هم نه بلکه صدرصد به سود ما بود که داور سوت نزد و من اعتراض کردم و به من کارت زرد نشان داد و بعد اخراجم کرد. بازیکن حریف افتاده زمین فریاد زده داد زده می گویم چرا خطا می گیری؟! در نیمه دوم اوت صدرصد به سود ما را به حریف داد و اعتراض کردم و کارت زرد دوم را به من نشان داد و اخراجم کرد.

سیف الهی تصریح کرد: من به سمت داور رفتم و پیراهنم را جلوی دهانم گرفتم و گفت خدا را خوش نمی آید اینگونه رفتار می کنی؟! بعد او به کاپیتان و سرپرست تیم ما گفته که به من فحاشی رکیک کرده است و نمی گذارم تا آخر فصل بازی کند! چرا داور این حرف را زده؟! اگر حرفی زده ام و کاری کرده ام باشد نگذارد من تا آخر فصل بازی کنم اما چرا دروغ می گوید؟!

7655