واکنش ناواس به جدایی از رئال: نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد

واکنش ناواس به جدایی از رئال: نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد

پایگاه خبری فوتبالی - کیلور ناواس، دروازه پاریسن ژرمن، می گوید که نمی داند چه اتفاقی در جدایی او از رئال مادرید رخ داده و چرا وادار به ترک این باشگاه شده است. 

به گزارش فوتبالی، دروازه بان تیم ملی کاستاریکا فصل گذشته پس از تیبو کورتوا دروازه بان دوم رئال مادرید بود اما در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به پاریسن ژرمن منتقل شد و قراردادی 4 ساله با این تیم به امضا رساند. ناواس خیلی سریع تبدیل به قهرمانی تیم فرانسوی شد و توانست با نمایش های درخشان خود بارها دروازه این تیم را نجات دهد که یکی از آنها تساوی 2 - 2 برابر رئال مادرید در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان بود. این دروازه بان 32 ساله که چند روز دیگر تولد خود را جشن خواهد گرفت، هنوز دلیل جدایی خود از رئال مادرید را نمی داد. او در گفتگو با ال چرینگیتو اظهار داشت: " اتفاقاتی رخ داد و من نمی دانم که چرا چنین اتفاقاتی رخ داد اما این چیزی بود که پیش آمد. من همیشه سعی می کردم که خاطرات خوب را حفظ کنم. من خاطرات خوبی با زین الدین زیدان داشتم. او بارها از من دفاع کرد و من از او بابت اطمینانی که به من داشت سپاسگزارم. " 

او درباره بازگشت به سانتیاگو برنابئو با پاریسن ژرمن و قرار گرفتن برابر رئال گفت: " روز قبل در جریان قدم زدن در زمین نزدیک بود برگردم و به سمت جایگاه بازیکنان رئال بروم اما ناگهان به یاد آوردم که باید به سمت دیگری بروم. خوشحالم که هواداران من را تشویق کردند. من همیشه از آنها ممنونم. من اشتباهاتی داشتم اما آنها همیشه از من حمایت کردند. همیشه قهرمانی ها را به یاد خواهم داشت چون وقتی یکی یکی به جشن وارد می شدیم، عشقی که به من نشان می دادند باورنکردنی بود. "

1070