مهاجری چرا مهاجمش را به قائمشهر نبرد؟

مهاجری چرا مهاجمش را به قائمشهر نبرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- در شرایطی که تیم فوتبال نساجی برای گل‌زنی به مهاجم نیاز دارد رضا مهاجری، مهاجم تیمش را در تهران جا گذاشت.

به گزارش فوتبالی، بازی با سپاهان بعد از یک هفته استراحت بازی سختی برای تیم فوتبال نساجی مازندران است. از این رو پیش‌بینی می‌شد رضا مهاجری از همه توانش در این بازی خانگی استفاده کند. این مربی، اما در کمال ناباوری یکی از مهاجمان خود را در تهران جا گذاشت و به قائمشهر رفت.

محمدمهدی نظری که فصل گذشته برای نساجی خوب گل زده بود در فصل جدید و با ورود مهاجری کمتر فرصت بازی پیدا کرد و اغلب در نیمه دوم به میدان رفت تا این که بالاخره این هفته در فهرست ۱۸ نفره قرار نگرفت و به قائمشهر نرفت. البته گفته می‌شود مصدومیت این بازیکن دلیل اصلی این تصمیم رضا مهاجری است، ولی به نظر می‌رسد این اتفاق دلایل دیگری هم دارد.

رضا مهاجری که تیمش با تفاضل گل ۴- در رده یازدهم جدول لیگ برتر موقعیت خوبی ندارد با این تصمیم عجیب در سفر به قائمشهر همه را متعجب کرد. پیش‌بینی می‌شد سرمربی نساجی با توجه به این که تیمش اخیرا کم گل زده یا گل نمی‌زند، بیشتر به مهاجم تیمش میدان دهد، ولی ظاهرا او تصمیم دیگری گرفته است.

تیم نساجی روز گذشته (سه‌شنبه) با اتوبوس راهی قائمشهر شد و خود را برای میزبانی از تیم سپاهان در هفته سیزدهم لیگ برتر آماده می‌کند.

7655