بیل: مورینیو بهترین گزینه تاتنهام بود، به سوت هواداران رئال عادت کردم

بیل: مورینیو بهترین گزینه تاتنهام بود، به سوت هواداران رئال عادت کردم

پایگاه خبری فوتبالی - گرت بیل، ستاره سابق تاتنهام، معتقد است که انتخاب ژوزه مورینیو برای هدایت این تیم بهترین تصمیم بوده و همچنین مدعی شد که به سوت زدن های هواداران رئال مادرید برای خودش عادت کرده است.

به گزارش فوتبالی، مربی پرتغالی دو هفته قبل و پس از اخراج مائوریسیو پوچتینو جانشین این مربی شد. پوچتینو 5 سال روی نیمکت تیم لندنی حضور داشت و موفق شد آنها را به فینال لیگ قهرمانان نیز برساند. هرچند در این دیدار برابر لیورپول شکست خورده و دستش از جام کوتاه ماند. سرمربی سابق چلسی پس از حضور روی نیمکت تاتنهام تا به حال 3 پیروزی کسب کرده و به نظر می رسد که شرایط خوبی را در این تیم تجربه می کند. بیل در گفتگو با بی تی اسپرت درباره تیم سابق خود اظهار داشت: " انتخاب ژوزه مورینیو بهترین تصمیم از سوی باشگاه بود. من فکر می کنم او یک ببرنده سریالی است. تاتنهام می خواست قهرمانی هایی را تجربه کند و من فکر نمی کنم همراه بهتری از مورینیو برای آنها وجود داشته باشد. آنها در کنار هم می توانند تلاش کنند و به قهرمانی هایی نیز دست پیدا کنند. " 

بیل در هفته های اخیر و خصوصا پس از در دست گرفتن پرچم ولز که روی آن نوشته شده بود: ولز، گلف، رئال مادرید، به این ترتیب، مورد اعتراض بسیاری قرار گرفته و در هر بازی که به میدان رفته با صدای هو کردن و سوت های ممتد هواداران رئال روبرو بوده است. او در این باره گفت: " فکر می کنم اولین باری که این اتفاق افتاد کمی شوکه کننده بود. من واقعا نمی دانستم که چطور باید با آن کنار بیایم. اما همانطور که بزرگتر شدم این اتفاق یک یا دو بار دیگر نیز رخ داد و فهمیدم باید چه کار کنم. حالا از آن عبور می کنم. می دانم که آنجا بهترین جایی است که اگر عملکرد خوبی نداشته باشی برایت سوت می زنند. مشخصا باید سخت کار کنم و به هواداران ثابت کنم که می توانم چه کارهایی انجام دهم. در نهایت سوت ها به پایان می رسند و می توان مثل همیشه به بازی ادامه داد. "

1070