مادر مسی: نه ما و نه لئو انتظار دریافت توپ طلا را نداشتیم

مادر مسی: نه ما و نه لئو انتظار دریافت توپ طلا را نداشتیم

پایگاه خبری فوتبالی - سلیا کاتینی، مادر لیونل مسی، مدعی شده که از این که پسرش ششمین توپ طلای خود را دوشنبه شب در پاریس دریافت کرد، شگفت زده شده و انتظار این اتفاق را نداشته است. 

به گزارش فوتبالی، مسی موفق شد پس از 4 سال دوری از توپ طلا بار دیگر در 32 سالگی به این جایزه ارزشمند برسد. مادر مسی در جریان یک مصاحبه با رادیو سی ان ان گفت درباره موفقیت اخیر پسرش گفتگو کرده و اظهار داشت: " من بسیار خوشحال هستم. ما انتظار این اتفاق را نداشتیم. فکر می کردیم که پنجمین توپ طلای او آخرینش باشد. صادقانه این یک شگفتی بسیار زیبا بود. او نیز انتظار این اتفاق را نداشت. نمی دانم که آیا او نیز چند دقیقه قبل متوجه شد یا نه اما ما چیزی در این باره نمی دانستیم. "

او در ادامه درباره شرایط پسرش و انتقاداتی که از او مطرح می شود، گفت: " می توان بدون به سخره گرفتن انتقاد کرد. افرادی وجود دارند که می تواند افراد را مورد آزار قرار دهند. به عنوان یک مادر مشخصا این اتفاق من را آزار می دهد. لازم نیست که تمام دنیا او را دوست داشته باشند. همه فامیل می دانند که او چه علاقه ای به آرژانتین دارد. اما هیچکس اندازه او نمی خواهد که آرژانتین قهرمان جام جهانی یا کوپا آمریکا شود. مردم می توانند فکر کنند که او بد بازی می کنند. ما نیز اگر این فکر را بکنیم به او می گوییم. من گاهی بسیار با او بد رفتار می کنم! "

1070