گواردیولا: باید دیوانه باشیم که دیگر به قهرمانی فکر کنیم

گواردیولا: باید دیوانه باشیم که دیگر به قهرمانی فکر کنیم

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که با توجه به اختلاف امتیاز این تیم با لیورپول فکر کردن به تکرار قهرمانی در لیگ برتر کمی دیوانگی به نظر می رسد. 

به گزارش فوتبالی، سیتی فصل گذشته موفق شد با هدایت سرمربی اسپانیایی و درخشش بازیکنان خود سه گانه داخلی فوتبال انگلیس را به دست بیاورد اما امسال شرایط خوبی در لیگ برتر ندارد و 11 امتیاز با تیم صدرنشین فاصله گرفته است. آنها شب گذشته موفق شدند با نتیجه 1 - 4 برابر برنلی به پیروزی برسند تا موقتا اختلاف خود را لیورپول به 8 امتیاز برسانند. گواردیولا پس از بازی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم مانند گذشته در کورس قهرمانی تسلیم نشده است، گفت: " کورس قهرمانی به پایان رسیده است. این چیزی است که من خواندم و به نظر می رسد که هیچکس شانسی برای ما قائل نیست. همه چیز به پایان رسیده است. 

سرمربی سابق بارسلونا در ادامه اضافه کرد: " صادقانه باید بگویم که با توجه به اختلافی که با لیورپول داریم، فکر کردن به قهرمانی کمی دیوانگی به نظر می رسد. در حال حاضر باید به دربی فکر کنیم. بازی به بازی پیش برویم چون فقط لیگ برتر را در پیش نداریم. رقابت های دیگری نیز وجود دارند مانند جام حذفی، جام اتحادیه و لیگ قهرمانان که باید به آنها فکر کنیم. نکته مهم این است که این ریتم را در بازی های بعدی خود نیز حفظ کنیم. "

1070