واکنش داداش زاده به قرعه کشی جام حذفی؛ پرسپولیس خیلی خوش شانس است

واکنش داداش زاده به قرعه کشی جام حذفی؛ پرسپولیس خیلی خوش شانس است

پایگاه خبری فوتبالی- کارشناس فوتبال ایران گفت: پرسپولیس در قرعه کشی جام حذفی خیلی شانس آورد که با شهرداری ماهشهر بازی می کند.

به گزارش فوتبالی، بهزاد داداش‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره قرعه پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی که باید در ماهشهر به مصاف شهرداری برود اظهار داشت: فراز و نشیب پرسپولیس در فصل جاری زیاد بوده است. این تیم بازیکنان خوبی دارد و می تواند از پس تیمی همچون شهرداری ماهشهر برآید. واقعیت این است که در شرایط فعلی شانس با پرسپولیس بود که چنین قرعه ای نصیبش شد. پرسپولیس خیلی خوش شانس است که به ماهشهر می رود تا مقابل این تیم بازی کند. این تیم نیاز به بازی ساده داشت تا کمی از استرس دور باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: البته برای تیمی همچون پرسپولیس که می خواهد قهرمانی جام حذفی را تکرار کند نباید تفاوتی برای حریفانش قائل باشد.

وی درباره انتقاد هواداران از قراردادهایی که این باشگاه در ماه های گذشته با بازیکنان بی کیفیت نظیر جونیور و ماریو بودیمیر عقد کرد تصریح کرد: متاسفانه مدیران قبلی باعث شدند تا پرسپولیس در ابتدای فصل به بیراهه برود ولی در ادامه راه و با تغییر مدیرعامل، این موضوع هم سرو سامان گرفت. دلال ها پدر این دلارهای زبان بسته را درآورده اند. به نظرم نظارت مالی و شفافیت در این زمینه می تواند مانع از این اتفاق شود.

کارشناس فوتبال ایران در ادامه راجع به دیدار پنجشنبه هفته جاری پرسپولیس با ذوب آهن تصریح کرد: ذوبی ها تیم سر سخت و ریشه داری است. شرایط دو تیم به گونه ای است که دنبال برد در این بازی هستند. من فکر می کنم اگر پرسپولیس می خواهد با کالدرون به حاشیه نرود باید تا پایان نیم فصل فقط به بردهای متوالی چشم بدوزد.

داداش زاده در ادامه تاکید کرد: اگر پرسپولیس می خواهد از قهرمانی اش دفاع کند باید سه بازیکن خوب و بین المللی در خط میانی و حمله جذب کند.

وی در پایان درباره انتقاداتی که از شیوه بازی پرسپولیس با تاکتیک های گابریل کالدرون می شود اذعان داشت: نگاه به کالدرون شامل دو بخش است. اول اینکه او باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا بازیکنان را با تاکتیک های فنی اش آشنا کند. از سوی دیگر باید دید آیا بازیکنان او را قبول دارند یا نه. فرگوسن هم در تیمی که حرفش را اعضای تیم باور نداشته باشند موفق نمی شود.

1984