گزارش ویژه| فرصت به علیپور تا نیم فصل/ جدایی نزدیک است

گزارش ویژه| فرصت به علیپور تا نیم فصل/ جدایی نزدیک است

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم پرسپولیس شاید یکی از جدا شده‌های این تیم در نیم فصل باشد.

به گزارش فوتبالی، علی علیپور تا اینجای فصل نتوانسته عملکرد خوبی از خود در پرسپولیس بر جای بگذارد و در دو بازی هم با شعار «حیا کن  پرسپولیس رو رها کن» هواداران تیمش  مواجه شده است.

این مسئله یک طرف قضیه است و موضوع عدم تمدید قرارداد او طرف دیگر.

محمد حسن انصاری‌فرد از زمان ورودش به باشگاه پرسپولیس چند بار از علیپور خواسته قراردادش را با باشگاه تمدید کند اما او زیر بار نرفته است.

از قرارداد علیپور با پرسپولیس فقط  نیم فصل به اضافه 4 بازی باقی مانده است و انصاری‌فرد خواسته او حتما قراردادش را تمدید کند.

چنانچه علیپور زیر بار این مسئله نرود که احتمالش بسیار زیاد است در نیم فصل چاره‌ای جز ترک باشگاه پرسپولیس را نخواهد داشت.

در واقع اقدام انصاری‌فرد برای جذب دو مهاجم نوک خارجی اولتیماتوم به علیپور است که چنانچه قراردادش را تمدید نکند به مانند مهدی طارمی ترانسفر خواهد شد.

دو فصل پیش هم نمونه این اتفاق برای مهدی طارمی در پرسپولیس افتاد و هیئت مدیره این باشگاه به اتفاق برانکو وقتی دیدند طارمی حاضر به تمدید قرارداد نیست او را به تیم الغرافه انتقال دادند تا حداقل از انتقالش سود ببرند.

علیپور در نظر دارد در پایان فصل راهی فوتبال اروپا شود و در آن صورت پرسپولیس هیچ سودی از این انتقال نخواهد برد و ترانسفر او در نیم فصل می‌تواند بهترین اقدام باشد. 

باید دید در چند هفته باقی مانده تا نیم فصل علیپور روی خوش به باشگاهش نشان خواهد داد یا اینکه خودش هم برای جدایی از پرسپولیس لحظه شماری می کند.

1984