از شعار "گریزمان بمیری" تا پرتاب چتر به سمت او در ورزشگاه واندا

از شعار "گریزمان بمیری" تا پرتاب چتر به سمت او در ورزشگاه واندا

پایگاه خبری فوتبالی - فدراسیون فوتبال اسپانیا و مسئولان برگزاری رقابتهای لالیگا نسبت به شعارهای خشنی که در جریان دیدار دو تیم اتلتیکومادرید و بارسلونا در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی شهر مادرید به گوش می رسید، واکنش نشان دادند. در جریان این بازی آنتوان گریزمان با پیراهن بارسلونا، مقابل تیم سابقش، اتلتیکو قرار گرفته بود و همین کافی بود تا هواداران اتلتیکو علیه او شعارهای تلخی را سر دهند.

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرده که نماینده این فدراسیون در استادیوم، شعارها و ترانه هایی را علیه گریزمان شنیده و حتی شاهد آن بوده که اشیایی به سمت ستاره فرانسوی و اسبق اتلتیکو پرتاب شده است. در گزارش داور بازی هم آمده که در جریان این بازی که یکشنبه شب برگزار شد و با برد بارسا به پایان رسید، یک چتر به داخل زمین چمن و به سمت گریزمان پرتاب شده است و همین دو گزارش کافی است تا کمیته برگزاری رقابتها و کمیته مبارزه با خشونت فوتبال اسپانیا، محرومیت سنگینی برای اتلتیکو در نظر بگیرد.

از سوی دیگر مقامات برگزاری رقابتهای لالیگا، در گزارشی دقیق اعلام کرده اند که حدودا 2 هزار نفر ازهواداران حاضر در ورزشگاه واندا متروپولیتانو که در بخش جنوبی ورزشگاه مستقر شده بودند، در جریان بازی شعار می دادند:« گریزمان بمیری» و این شعارهای خشن از همان ابتدای بازی و زمانی که گوینده ورزشگاه ترکیب دو تیم را اعلام می کرد آغاز شد. البته در بخشی  از این گزارش آمده که تعدادی از هواداران حاضر در برخی دیگر از جایگاه ها سعی می کردند تا از افرادی که چنین شعارهای خشنی را سرداده بودند انتقاد کنند ولی تلاشهای آنها برای آرام کردن شعاردهنگان بی ادب راه به جایی نبرده بود.

6363