طعنه پیکه به داستان بیل/ اولویتهای زندگی ام: فوتبال، فوتبال وفوتبال

طعنه پیکه به داستان بیل/ اولویتهای زندگی ام: فوتبال، فوتبال وفوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا بارها علنا اعلام کرده که از جنجال آفرینی خوشش می آید. این بار هم ستاره باتجربه باشگاه بارسلونا در صحبتهایی جالب توجه و با طعنه زدن به ماجرایی که اخیرا در اردوی تیم ملی ولز برای بیل و ارتباطش با باشگاه مادریدی ایجاد شد، حرفهایی جنجالی را برزبان آورده است.

به گزارش فوتبالی، پیکه اخیرا اعلام کرد که به خاطرمسائل شخصی در سالن ستاره های فوتبال کاتالان شرکت نخواهد کرد ولی او در دقایق پایانی خودش را به این مراسم رساند و جایزه بهترین بازیکن سال کاتالونیا را دریافت کرد.

پیکه صحبتهایش را این گونه آغاز کرد:« از همه عذرخواهی می کنم؛ قرار نبود که من دراین مراسم شرکت کنم؛ یعنی فکر می کردم که به موقع به بارسلونا نخواهم رسید. ولی پروازم از لندن به موقع فرود آمد.. به خاطر لباس غیررسمی ای که به تن دارم از همه معذرت می خواهم. واقعا راضی و خوشحال هستم که این جایزه را مال خود کرده ام. از هم تیمی هایم و سران باشگاه بارسلونا تشکر می کنم؛ بدون کمک آنها من نمی توانستم این پیکه امروز باشم و هیچ یک از این افتخارات و جوایز را فتح نمی کردم. امیدوارم که یک سال پر از موفقیت را پیش رو داشته باشیم.»

این روزها و با همکاری پیکه در برگزاری مسابقات تنیس جام دیویس، خیلی ها تعهد او را زیر سوال برده اند و معتقدند که پیکه به زندگی شخصی و تجاری اش بیشتر از فوتبال بها می دهد. او حالا در جریان این مراسم از اولویت های زندگی اش صحبت کرد و البته به طرز طعنه آمیزی و با یادآوری شعار جنجالی ای که بازیکنان ولز روی پرچم کشورشان نوشته و اولویتهای بیل را لیست کرده بودند، گفت:« اولویت های زندگی من؟ فوتبال، فوتبال و فوتبال. می دانم که در هفته های اخیر مدیران و سردبیرهای روزنامه ها گزارشهای زیادی درمورد من نوشتند. آنها مرا خیلی دوست دارند... نوشته بودند که ممکن است با حضور در جام دیویس تمرکزم برروی فوتبال کم شود.»

پیکه ادامه داد:« این جایزه مربوط به سال گذشته است و سال گذشته هم تمرکزم روی جام دیویس هم بود و امسال هم رویه به همین ترتیب است. می توان کارها را با هم پیش برد. فراتر از همه این صحبتها عشقی که من به پیراهن بارسلونا دارم، باعث می شود تا تمام توانم را در زمین به کار بگیرم و حس مقدسی به پیراهن بارسلونا دارم و به همین ترتیب هم ادامه خواهم داد. انگیزه های زیادی دارم و امیدوارم که امسال سال خوبی باشد و جامهای زیادی فتح کنیم. اگر به جامهای زیادی برسیم، دیگر این مطالب را درمورد من نخواهند نوشت.»

مدافع اسپانیایی بارسا درمورد زمان احتمالی خداحافظی اش از دنیای فوتبال گفت:« تا زمانی که عملکرد خوبی داشته باشم و از فوتبال لذت ببرم، به فوتبال بازی کردن ادامه خواهم داد. آن زمان هرچه دورتر باشد، بهتر. روزی که بفهمم که نمی توانم در بارسا بازی کنم، این تیم را ترک می کنم. ولی هرروز که به نوکمپ می روم، در حال محقق کردن یک رویا هستم. اگر پاها و ذهنم اجازه دهند، به فوتبالم ادامه می دهم.»

6363