نخست وزیر سابق اسپانیا: مسی در ادامه فوتبالش به استرالیا می رود

نخست وزیر سابق اسپانیا: مسی در ادامه فوتبالش به استرالیا می رود

پایگاه خبری فوتبالی- ماریانو راخوی نخست وزیر سابق اسپانیا در گفتگویی که با آژانس خبری افه داشته در مورد کتاب جدیدش به نام «یک اسپانیای بهتر » صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، آقای راخوی هرگز عشقش به باشگاه رئال مادرید را مخفی نکرده و در طول دهه اخیر بارها اعلام کرده که هوادار دو آتشه باشگاه مادریدی است. او در پاسخ به سوالی درمورد آینده باشگاه مادریدی و احتمال انتقال کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن به سانتیاگو برنابئو خیلی واضح اظهارنظر کرده و گفته:«آینده رئال مادرید به مسی بستگی دارد؛ چون لیونل مسی برای ادامه فوتبالش به استرالیا خواهد رفت.»

اقای راخوی در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که تمام ورزشها را دوست دارد و از انتقاداتی صحبت کرد که در زمان سفرش به لهستان برای تماشای بازی تیم ملی اسپانیا در رقابتهای یورو از او به عمل آمده بود.

او قبل از سفر به لهستان در کنفرانسی خبری شرکت کرده بود تا اعلام کند که اتحادیه فوتبال اروپا از نظر مالی به کمک بانک اسپانیا آمده است. راخوی با یادآوری آن خاطره گفت:« من می دانستم که سفرم با انتقادات زیادی همراه خواهد شد.حتی به این فکر کردم که به لهستان نروم و بازی را از خانه تماشا کنم. اینگونه می توانستم بیشتر استراحت کنم. اما درنهایت به لهستان رفتم؛ چون به نخست وزیر این کشور قول داده بودم.»

6363