پدیده ای کم نظیر: رئیس 24 ساله برای یک باشگاه اسپانیایی!

پدیده ای کم نظیر: رئیس 24 ساله برای یک باشگاه اسپانیایی!

پایگاه خبری فوتبالی- فرانکو کاسلی 24 سال سن دارد و در باشگاه بورگوس، در گروه 2 رقابتهای دسته دوم بی لیگ اسپانیا مشغول به کار است؛ او نه بازیکن تیم است و نه یکی از اعضای کادر فنی باشگاه؛ شاید باور کردنش برایتان کمی سخت باشد؛ اما این جوان 24 ساله رئیس باشگاه بورگوس است و این اتفاق بی نظیری در تاریخ فوتبال اسپانیا به حساب می آید.

به گزارش فوتبالی، اعضای هیئت مدیره این باشگاه تصمیم گرفته اند تا فرانکو کاسلی را به عنوان رئیس جدید باشگاه انتخاب کرده و او را جایگزین خسوس مارتینز نوگال کنند و در رای گیری انجام شده هم این جوان آرژانتینی بیشترین آرا را به خود اختصاص داد

فرانکو کاسلی متولد سوم دسامبر سال 1995 است و حالا چالشی بزرگ را پیش روی خودش می بیند و هدفش رساندن باشگاه بورگوس به سطح فوتبال حرفه ای اسپانیاست. در حال حاضر تیم بورگوس با کسب 19 امتیاز دررده سیزدهم جدول است و هشت امتیاز با منطقه پلی آف فاصله دارد. . حالا آقای کاسلی با بهره گیری از اعتماد اعضای هیئت مدیره باشگاه قصد دارد تا برای موفقیت باشگاه وارد عمل شود.

در توئیت منتشره از سوی باشگاه بورگوس می خوانیم:« فرانکو کاسلی حالا جوانترین مدیر فوتبالی حال حاضر اسپانیاست.»

کاسلی در حالی که لبخندی دلنشین بر لب داشت اولین سخنرانی اش را به عنوان رئیس باشگاه انجام داد. او اعلام کرد که شهرک ورزشی باشگاه بورگوس ، خوان گومز خوانیتو نامگذاری خواهد شد. او در صحبتهایش درمورد شهرک ورزشی باشگاه که درحال ساخت و ساز است حرف زد و ابراز امیدواری کرد که این شهرک تا ماه آوریل آماده شود. کاسلی در بخشی از صحبتهایش گفت:« ما خواهان دردسر و مشکل نیستیم. با کسانی که خواهان تنبلی هستند، همکاری نخواهیم کرد. ما می خواهیم ببریم، فوتبالی جذاب ارائه دهیم و گلزنی کنیم و قرار نیست تیممان با 5 مدافع به میدان برود.»

6363