پیش بازی سایپا-فولاد/ طلسم نارنجی‌پوشان شکسته می‌شود؟

پیش بازی سایپا-فولاد/ طلسم نارنجی‌پوشان شکسته می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا طلسم گلزنی سایپا در مقابل یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ شکسته می‌شود؟ 

به گزارش فوتبالی، شاگردان ابراهیم صادقی، برای هشتمین هفته متوالی موفق به گلزنی نشدند تا کماکان مشکلات عجیب نارنجی پوشان در فاز هجومی ادامه دار باشد. 

تیم جوان سایپا مدت هاست که نتوانسته تیمی را ببرد. آخرین برد این تیم به هفته سوم و بازی مقابل نساجی باز می‌گردد که شاگردان صادقی در یک بازی پر گل، 4-3 به پیروزی رسیدند. 

بازگشت فولاد: شاگردان نکونام پس از چند هفته ناکامی، با برد مقابل گل گهر به روند ضعیف خود پایان دادند. فولادی ها در 3 بازی گذشته خود یک تساوی و 2 باخت را تجربه کرده بودند و در این سه بازی موفق به گلزنی هم نشده بودند. 

بهترین گلزن فولاد: نکته جالب تیم فولاد، گلزنی مجدد ایوب والی در این دیدار بود. مدافع با تجربه اهوازی ها با حساب گلزنی مقابل گل گهر، با 3 گل بهترین گلزن این فصل سرخپوشان خوزستانی محسوب می‌شود. 

 زوج والی- آغاسی : پس از چند هفته دوری مدافع جوان فولادی ها، نکونام دوباره عارف آغاسی را جانشین کولیبالی کرد و یک کلین شیت دیگر برای فولاد به دست آمد. چهارمین خط دفاعی برتر لیگ، تا اینجای فصل 6 گل خورده است. 

نتیجه هفته گذشته: سایپا در تبریز با تک گلی که از روی نقطه پنالتی دریافت کرد، 1-0 مغلوب ماشین سازی تبریز شد. فولاد هم در ورزشگاه خانگی خود با دو گلِ ایوب والی و حسن بیت سعید موفق به پیروزی مقابل گل گهر سیرجان شد. 

وضعیت در جدول: فولاد با 19 امتیاز در رده پنجم جدول و سایپا با 10 امتیاز در رتبه سیزدهم قرار دارد. 

*چهارشنبه 13 آذر 98 

سایپا تهران – فولاد خوزستان ساعت 15:15 

داور: پیام حیدری

کمک‌ها: سعید قاسمی - سیدیعقوب حجتی