تشکر باشگاه بارسلونا از مودریچ : مرسی که جنتلمنی!

تشکر باشگاه بارسلونا از مودریچ : مرسی که جنتلمنی!

پایگاه خبری فوتبالی- لوکا مودریچ ستاره کروات باشگاه رئال مادرید و برنده توپ طلای سال 2018 مسئول اهدای توپ طلای سال 2019 به لیونل مسی بود.

به گزارش فوتبالی در جریان مراسمی که شب گذشته در سالن فرانس فوتبال در پاریس برگزار شد، لوکا مودریچ دارنده توپ طلای سال قبل، این جایزه را به برنده امسال یعنی لیونل مسی اهدا کرد. بعد از اتمام مراسم، مودریچ در صفحه رسمی اش در توئیتر پیغامی را منتشر کرد و در کنار آن تصویری از لحظه اهدای توپ طلای امسال توسط او به ستاره بارسا دیده می شد. مودریچ در کنار این عکس نوشت:« در ورزش و فوتبال فقط بحث بردن مطرح نیست و بحث احترام به هم تیمی ها و رقبا هم در میان است.»

بعد از آن بود که باشگاه بارسلونا در صفحه رسمی اش در توئیتر، خیلی سریع نسبت به این پست واکنش نشان داد و از جنتلمنی و شخصیت محترم مودریچ و ادای احترام او نسبت به لیونل مسی تشکر کرد. در پست باشگاه بارسلونا می خوانیم:« یک جنتلمن واقعی» و در این پست، توئیت مودریچ هم بازتاب داده شده بود. این نشانه ای از رفتار محترمانه در فاصله چند هفته مانده به بازی حساس و سرنوشت ساز ال کلاسکیو است.

لوکا مودریچ در جریان این مراسم جمله ای هم برزبان آورد که قطعا به مذاق کریس رونالدو هم تیمی سابقش در رئال مادرید خوش نخواهد آمد. کریس رونالدو که حالا در یوونتوس توپ می زند، با وجودی که نامش را در جمع نامزدهای دریافت توپ طلا می دید، در این مراسم شرکت نکرد. مودریچ روز گذشته در صحبتهایی گفت:« من از سمت خودم حرف می زنم. خوشحالم که اینجا در مراسم توپ طلا هستم. در فوتبال بحث احترام مطرح است و زمانی که به جایزه ای دست نمی یابی هم به خاطر احترام، باید در مراسم حضور داشته باشی؛ چون این جشن فوتبال است. به همین خاطر من اینجا هستم تا فوتبال را جشن بگیرم و احترامم را نشان دهم؛ خیلی ساده است، در فوتبال بحث احترام مطرح است.»

6363