پیش بازی پارس جنوبی-ماشین‌سازی/ جنگ گلزن‌ها در میانه میدان

پیش بازی پارس جنوبی-ماشین‌سازی/ جنگ گلزن‌ها در میانه میدان

پایگاه خبری فوتبالی- در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر، پارس جنوبی جم میزبان ماشین سازی خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، مهمترین مسئله پارسی ها در این هفته ها به مشکلات مالی این تیم برمی‌گردد و حتی فراز کمالوند در یک نشست خبری در مورد دغدغه های مالی این تیم صحبت کرد. تنها برد شاگردان کمالوند به هفته چهارم و بازی مقابل سايپا برمی‌گردد و پس از آن 4 مساوی و 3 باخت حاصل کار جمی ها بود. 

پنجِ دردسر ساز: محمد نوری پس از گلزنی مقابل تیم شاهین عدد 5 را نشان داد و همین موضوع باعث جنجال شد. گلزن ترین هافبک تاریخ لیگ برتر با گلزنی مقابل شاهین، پنجمین گل این فصل خود را به ثمر رساند. از سویی تیم شاهین در این فصل با 5 گل از پرسپولیس شکست خورده بود و چون محمد نوری سابقه کاپیتانی سرخ پوشان را دارد، هواداران شاهین تصور کردند این عدد به نشانه برد پرسپولیس نشان داده شده و با فحاشی علیه او، از خجالت این بازیکن در آمدند.

دو برد پیاپی برای ماشین:تیم تبریزی با پیروزی در دو بازی اخیرش مقابل ذوب آهن و سایپا، برای اولین بار در این فصل به رکورد دو برد پياپي رسید. البته این دو پیروزی در پی لغو بازی هفته یازدهم این تیم مقابل گل گهر، در هفته های دهم و دوازدهم به دست آمد. 

چهره های ویژه: محمد نوری و احمد زنده روح. دو هافبک با 5 گل زده، بیشترین تعداد گل را در بین هافبک های این فصل دارند. 

نتیجه هفته گذشته: پارس جنوبی جم در دربی بوشهر به تساوی 1-1 مقابل شاهین متوقف شد. ماشین سازی در ورزشگاه خانگی خود، با تک گل احمد زنده روح از روی نقطه پنالتی مقابل تیم سایپا به برتری رسید. 

وضعیت در جدول: پارس جنوبی جم با 9 امتیاز در رتبه 14 و ماشین سازی با 15 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد. 

*چهارشنبه 13 آذر 98 

پارس جنوبی جم - ماشین سازی تبریز  ساعت 14.00

داور: سیدوحید کاظمی

کمک‌ها: حسن ظهیری – براتعلی مولوی