کارلو آنچلوتی در یک قدمی اخراج از ناپولی

کارلو آنچلوتی در یک قدمی اخراج از ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی - شرایط در ناپولی خوب نیست. اعتصاب بازیکنان تیم ایتالیایی و درگیری آنها با اورلیو دلارنتیس مدیر تیم باعث شده تا شرایط آنها خوب نباشد و به نظر می رسد که کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی بیش از هر کسی از این ماجرا دلخور است. تیم در لیگ در رده هفتم قرار گرفته و از سهمیه اروپایی دور است و هفده امتیاز تا اینتر صدرنشین و شانزده امتیاز تا یوونتوس فاصله دارد.

به گزارش فوتبالی، حالا نشریه ایتالیایی گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که آنچلوتی در یک قدمی اخراج قرار دارد و اگر نتواند در دو بازی آینده مقابل اودینزه و خنک در لیگ ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا پیروز شود، اخراجش حتمی خواهد بود.

گفته می شود که رینو گتوزو جانشین احتمالی آنچلوتی در ناپولی خواهد بود. در هفته های اخیر شایعاتی در مورد حضور آنچلوتی در آرسنال به عنوان جانشین اونای امری هم مطرح شده بود هر چند که در حال حاضر احتمال حضور مارسلینو مربی اسپانیایی به عنوان جانشین امری قوت گرفته است.

اعتصاب و قهر بازیکنان ناپولی باعث شده تا اختلاف در این تیم در هفته های گذشته بالا بگیرد و حتی برخی از بازیکنان این تیم با تنبیه انضباطی و مالی شدیدی از جانب مدیران باشگاه مواجه شده اند.