طراحی کفش های صورتی رنگ برای بهترین بازیکن زن جهان

طراحی کفش های صورتی رنگ برای بهترین بازیکن زن جهان

پایگاه خبری فوتبالی – مگان رپینو ستاره تیم ملی زنان آمریکا ستاره واقعی امسال فوتبال زنان است. کاپیتان تیم ملی آمریکا در جام جهانی فرانسه درخشید و به قهرمانی تیمش کمک کرد. این بازیکن امسال هم جایزه بهترین بازیکن زن فیفا و هم جایزه توپ طلا در پاریس را برد تا سال 2019 برای او به رویایی ترین شکل ممکن پیگیری شود.


به گزارش فوتبالی، نایکی تصمیم گرفت که با طراحی کفشی ویژه به رپینو ادای احترام کند. این برند ورزشی در بیانیه ای که برای تولید این کفش منتشر کرده، نوشته است:"کفش هایی برای یک بازیکن بی نظیر. رنگ صورتی الهام گرفته از رنگ موی اوست و رنگ طلایی الهام گرفته از جامهایش. نام و نام خانوادگی او در کناره های کفش او قرار گرفته است. برای ادای احترام به چهار قهرمانی آمریکا در جام جهانی نیز چهار ستاره طراحی شده است."

رپینو یکی از مشهورترین بازیکنان حال حاضر فوتبال زنان است که کل کل های او با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هم به شهرتش اضافه کرده است و در ماه های اخیر بارها بیبلوردهای تبلیغاتی او یا الکس مورگان در میدان تایمز در امریکا نصب شده است. اسپانیا چهار قهرمانی جهان و چهار مدال طلای المپیک دارد  و پرافتخارترین تیم جهان در حوزه فوتبال زنان است.