مجدمی: مشکلات مالی صنعت نفت لرزه به تنمان می‌اندازد

مجدمی: مشکلات مالی صنعت نفت لرزه به تنمان می‌اندازد

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نسبت به مشکلات زیاد این تیم لیگ برتری واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسلم مجدمی کاپیتان جوان تیم صنعت نفت آبادان، در خصوص پیروزی تیمش مقابل شهرخودروی مشهد بیان کرد:  بازی سختی مقابل شهر خودرو داشتیم و بی دلیل این تیم صدرنشین لیگ برتر نبود، به هر حال ما تمام تلاشمان را کردیم تا با آنالیز‌هایی که انجام دادیم ۳ امتیاز بازی را از آن خود کنیم. تیم ما نیمه اول واقعا عالی بازی کرد و در نهایت پیروز شدیم. شهر خودرو، چون بازی در زمین خودش انجام می‌شد سعی داشت تا نتیجه بازی را به نفع خود برگرداند.

پیروزی مقابل شهرخودرو نشان داد باختمان مقابل سرخابی ها سوء تفاهم بود

مجدمی همچنین در مورد شکست تیمش مقابل پرسپولیس و استقلال تهران بیان کرد: در بازی مقابل پرسپولیس بد بازی نکردیم و در نیمه اول هم می‌توانستیم گل هم بزنیم، اما به هر حال پرسپولیس از تک موقعیت خود استفاده کرد و به مرحله بعدی جام حذفی راه پیدا کرد. دیدار مقابل استقلال و باختی که داشتیم هم واقعا یک اتفاق بود. پیروزی مان مقابل شهرخودرو ثابت کرد باختهایمان مقابل پرسپولیس و استقلال سوء تفاهم بوده و ممکن است این اتفاق برای هر تیمی بیافتد.  

اسم پول می‌آید لرزه به انداممان می‌افتد!

او همچنین در خصوص مشکلات ادامه دار مالی باشگاه صنعت نفت آبادان عنوان کرد: به قدری در مورد مشکلات مالی باشگاه گفتیم که لوث شده است. به حدی رسیدیم که وقتی اسم پول می‌آید تن و بدنمان می‌لرزد! به هر حال قول‌هایی هم از طرف باشگاه داده اند تا پولی به ما پرداخت شود. امیدوارم مشکلات هر چه سریعتر در باشگاه ما حل شود. بازیکنانمان واقعا در این ۶ ماه زحمت زیادی کشیده اند و مسائل مالی نباید نتایج تیممان را تحت تاثیر خود قرار دهد.

به دلیل مشکلات مالی با ترک باشگاه برای تیمم حاشیه درست نمی‌کنم

مجدمی در خصوص احتمال ترک برخی از بایکنان تیم صنعت نفت به دلیل مشکلات مالی اظهار کرد: پیشنهاداتی هم از تیم‌های لیگ برتری دریافت کرده ام، اما شخصا تمام تمرکزم روی سه بازی پیش رو است و قصد ندارم تیم را ترک کنم و حاشیه برای صنعت نفت تولید کنم. هر بازیکنی هم می‌خواهد جدا شود تصمیم شخصی اش خواهد بود و من شخصا به آن احترام زیادی می‌گذارم. حرفه‌ای نیست که با توجه به اینکه با باشگاه قرارداد دارم، آبادان را به مقصد تیم دیگری ترک کنم.

وی در مورد شایعه جدایی اسکوچیچ از تیم صنعت نفت بیان کرد: اسکوچیچ قصد ندارد تیم را ترک کند و همچین چیزی صحت ندارد.

او در انتها درباره بازی پیش روی تیمش مقابل پیکان تهران عنوان کرد: پیکان تیم خوبی است، اما ما در زمین خودمان با این تیم بازی داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم ۳ امتیاز این دیدار را تصاحب کنیم و پیروز شویم.

4344