آرای عجیب سری لانکا در رای گیری توپ طلا؛ خبرنگاری که توی باغ نیست!

آرای عجیب سری لانکا در رای گیری توپ طلا؛ خبرنگاری که توی باغ نیست!

پایگاه خبری فوتبالی - حافظ ماریکار، خبرنگار سری لانکایی سایت "دیلی نیوز" در رای گیری توپ طلای سال 2019 فوتبال جهان که توسط فرانس فوتبال انجام شد، رای عجیبی را داد. این خبرنگار سه دوره است که آرای عجیبی را می دهد، گویی که کلا فوتبال دنیا را نمی شناسد و بر اساس توهمات و خیالات را می دهد!

به گزارش فوتبالی، حافظ ماریکار در اقدامی شگفت انگیز ترنت الکساندر آرنولدمدافع راست لیورپول را به عنوان بهترین بازیکن سال 2019 انتخاب کرده است. او تنها شخص در این رای گیری است که آرنولد را در رده اول قرار داده است. در رده دوم پیر امریک اوبامیانگ دیده می شود و گریزمان، لواندوفسکی و ترشتگن در رده های بعدی هستند.

ماریکار در سال 2017 نیز آرای شگفت انگیزی را داده بود: لئوناردو بونوچی مدافع ایتالیایی را در رده اول قرار داد. بازیکن ایتالیایی در آن سال در رده چهارم قرار گرفت. دخیا، فالکائو، هازارد و کین در رده های بعدی قرار گرفتند. خبرنگار سریلانکایی در سال 2018 نیز ادن هازارد را در رده اول قرار داده بود که البته با توجه به درخشش بازیکن بلژیکی در جام جهانی این رای منطقی تر به نظر می رسید اما آرای بعدی او عجیب بودند: فیرمینو، پوگبا، رونالدو و هری کین.

عجیب به نظر می رسد اما حافظ در این سه سال به هیچ کدام از بازیکنانی که برنده توپ طلا شده اند، حتی رای یک امتیازی هم نداده است. او امسال به مسی رای نداد، سال قبل مودریچ در جمع گزینه هایش نبود و در سال 2017 هم رونالدو را در گزینه های خود قرار نداد.

البته امسال آرای عجیب دیگری هم وجود داشت. ماتیاس لومه از توگو ، هوگو لوریس از تاتنهام را در رده سوم قرار داد. نماینده گواتمالا، آلیسون بکر را در رده اول قرار داد و مسی و رونالدو در جمع گزینه هایش نبودند. نماینده آلمان به بازیکن کشورش یعنی ترشتگن رای نداد، نماینده گابون به اوبامیانگ رای نداد، نماینده کره جنوبی هم به فن دایک بالاتر از سون رای داد و بازیکن کشورش را در رده پنجم قرار داد.