مانه: تلاش می‌کنم که سال آینده برنده توپ طلا باشم، انشاءالله!

مانه: تلاش می‌کنم که سال آینده برنده توپ طلا باشم، انشاءالله!

پایگاه خبری فوتبالی - سادیو مانه، ستاره لیورپول، به دلیل عدم حضور در مراسم توپ طلا که شب گذشته در پاریس برگزار شد عذرخواهی کرده و گفت که تلاش می کند سال آینده مدعی اصلی این جایزه باشد. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن 27 ساله در رده بندی این رقابت پس از لیونل مسی، ویرجیل فن دایک و کریستیانو رونالدو در رده چهارم قرار گرفت. لیورپول بازی مهمی را روز چهارشنبه برابر اورتون در پیش دارد و مانه با انتشار ویدیویی دلیل غیبت خود در این مراسم را اعلام کرده و عذرخواهی کرد. مهاجم موفق لیورپول در این باره گفت: " سلام به همه، من سادیو مانه هستم. بسیار دوست داشتم که آنجا در کنار شما باشم اما متاسفانه برنامه ریزی این اجازه را به من نداد چون این چهارشنبه بازی مهمی در پیش داریم. به برنده تبریک می گویم و امیدوارم سال آینده او را ببینم. تمام تلاشم را می کنم که آنجا باشم و شاید برنده توپ طلا شدم، انشاءالله. به زودی شما را خواهم دید. خداحافظ. "

مانه در ماه های اخیر درخشش بی نظیری داشته و توانست در رقابت های فصل گذشته 22 گل در لیگ برتر به ثمر برساند. این بازیکن در فصل جاری نیز به شرایط درخشان خود ادامه داده و در 14 بازی لیگ تا به اینجا 8 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل نیز ارسال کرده است. 

1070