اهل‌شاخه: نمایندگان آبادان در مجلس به فکر صنعت نفت باشند

اهل‌شاخه: نمایندگان آبادان در مجلس به فکر صنعت نفت باشند

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با اشاره به شرایط بد مالی این تیم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست کمک کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمد اهل‌شاخه در ارتباط با نتایج خوب تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این فصل و اینکه آیا فکر می‌کرد این تیم چنین عملکردی در این فصل داشته باشد، گفت: ما یک مربی خوب روی نیمکت داریم که کارش را خوب بلد است. از طرفی بازیکنان هم با یکدیگر همدل و متحد هستند و امسال پیش‌بینی می‌کردیم که نتایج خوبی بگیریم. خیلی از بازیکنان هم بومی هستند و فوتبال جنوب هم همیشه همراه با تکنیک و انجام بازی زیبا بوده است. امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «هدف صنعت‌نفت قرار گرفتن در چه رتبه‌ای است؟» عنوان کرد: الان که مشکلات مالی تیم ما زیاد است و شرایط سخت شده ولی با این حال بچه‌ها انگیزه دارند تا نتایج خوبی بگیریم. دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستیم و رسیدن به این هدف هم دور از دسترس نیست. از تیم‌های دیگر چیزی کمتر نداریم و فاصله ما با صدر جدول فقط چهار امتیاز است.

اهل‌شاخه در خصوص حل نشدن مشکلات مالی صنعت‌نفت اظهار داشت: ما هزار تومان هم دریافتی نداشتیم و فقط یک بار فرماندار آبادان کارت هدیه 500 هزار تومانی به ما داد. پاداش 500 هزار تومانی برای زمانی بود که در نوجوانان بازی می‌کردیم! متاسفانه مشکلات حل نشده و مدیرعامل هم به تنهایی نمی‌تواند این بحران را حل کند. نمایندگان آبادان در مجلس باید به فکر صنعت نفت باشند تا بازیکنان بعد از مدت‌ها دریافتی داشته باشند.

7413