فرحانی: مسئولان شهر در خواب هستند/ مترجم سرمربی، پول ماشین برادرش را برای نفت آبادان خرج کرد

فرحانی: مسئولان شهر در خواب هستند/ مترجم سرمربی، پول ماشین برادرش را برای نفت آبادان خرج کرد

پایگاه خبری فوتبالی- مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مسؤولان شهر در خواب زمستانی هستند و مدیران باشگاه را به امان خدا رها کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، کاظم فرحانی در گفت‌وگویی در مورد پیروزی تیم نفت آبادان مقابل شهر خودرو اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را برگزار کردیم. در نیمه اول می‌توانستیم دو سه گل دیگر هم به ثمر برسانیم، در نیمه دوم تیم حریف خیلی خوب فشار آورد و ما چشم به ضد حملات داشتیم. بچه‌ها توانستند خواسته‌های اسکوچیچ را به خوبی در زمین پیاده کنند و خدا را شاکریم که توانستیم با سه امتیاز به شهرمان برگردیم و مردم را شاد کنیم. 

فرحانی افزود: ما تیم خیلی خوبی داریم، البته کمبودهایی هست اما اسکوچیچ زحمت می‌کشد تا بار فنی تیم بالا برود. تا این لحظه حتی یک ریال دریافتی نداشتیم و این برای تیم ریشه‌دار و باقدمت صنعت نفت آبادان تأسف‌بار است. با این شرایط و این مشکلات اقتصادی، چرخاندن تیم کار ساده‌ای نیست. 

مربی دروازه‌بان‌های صنعت نفت با بیان اینکه هیچ حمایتی از جانب مسؤولان شهر آبادان صورت نمی‌گیرد، عنوان کرد: امیدوارم مسؤولان شهر از خواب زمستانی بیدار شوند. آنها مدیرعامل و دیگر مدیران باشگاه را به امان خدا رها کرده‌اند. این فوتبالیست‌ها تنها درآمدشان از این ورزش است و ما هر موقع سر تمرین می‌رویم خجالت می‌کشیم. اگر مشکلات مالی حل شود، بدون شک حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهر آبادان سه نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد اما هیچ حمایتی از این طریق به خودش نمی‌بیند، گفت: واقعاً تأسف‌بار است، آبادان پالایشگاه، پتروشیمی و بندر دارد. نماینده‌های مجلس ما فقط می‌آیند و عکس می‌گیرند و آن جمله معروف که ما عکس‌مان را گرفتیم و رفتیم. تیم و مجموعه نفت تنها است و نماینده‌ها و ارگان‌های مختلف شهر هیچ کمکی نمی‌کنند.

مربی نفت آبادان تاکید کرد: تیم صنعت نفت برای مردم آبادان از نان زن و بچه‌هایشان واجب‌تر است. وقتی از مشهد به آبادان رسیدیم، استقبال باشکوهی از تیم شد، نه به خاطر اینکه صدرنشین لیگ برتر را بردیم، به خاطر اینکه آنها می‌دانند کلیه اعضای تیم هشت ماه است هیچ دریافتی نداشته‌اند. 

فرحانی افزود: آنها نماینده این مردم هستند. مردم این شهر نه خیابان درست دارند نه فضای سبز و نه تنها سیستم فاضلاب، آنها در استادیوم جمع می‌شوند تا به عشق‌شان ابراز محبت کنند اما نماینده‌های شهر به نظر می‌رسد هیچ ارزشی برای این مردم قائل نیستند و فقط زمان انتخابات به سراغ تیم صنعت نفت می‌آیند. 

مربی دروازه‌بان‌های صنعت نفت اظهار داشت: آبادان یک شهر زجر دیده است، آقایان نماینده مطمئن باشند که آه این مردم یقه آنها را می‌گیرد. تا چه زمانی علی‌عیسی‌زاده از جیب خودش و از حق خانواده‌اش برای تیم خرج کند. جواب خدا را چه می‌خواهند بدهند؟ من خودم تا به این لحظه 700 میلیون تومان از حق زن و بچه‌ام برای تیم خرج کرده‌ام. حتی مترجم سرمربی تیم هم پول ماشین برادرش را برای صنعت نفت خرج کرده است. در این شهر یک جوان حتی نمی‌تواند یک تی‌شرت 20 هزار تومانی بخرد، این نماینده‌ها به نظر می‌رسد فقط نماینده خودشان و اطرافیانشان هستند. یکی از دوستان با من تماس گرفت و گفت ما می‌توانیم نفری 200 هزار تومان برای بازیکنان تیم جمع کنیم،‌ آیا این درست است؟

7655