بارسلونا به دنبال ربودن «وراتی جدید» از آکادمی پاریسن‌ژرمن

بارسلونا به دنبال ربودن «وراتی جدید» از آکادمی پاریسن‌ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن برای تنظیم حساب هایش در این تابستان باید بازیکنان مختلفی را می فروخت و به همین خاطر مجبور شد که بخش قابل توجهی از بازیکنانش خود را فدا کند. این نکته باعث شده است که برخی از بازیکنان جوان آکادمی شانس بیشتری برای حضور در  ترکیب پی اس جی داشته باشند و فرصتی طلایی برای اثبات خودشان بدست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، ادوارد میچوت هافبک 16 ساله پاریسن ژرمن که سابقه حضور در تیم زیر 17 سال فرانسه را دارد یکی از بازیکنانی است که نگاه ها را به خود جلب کرده است. این بازیکن هنوز در چمپیونزلیگ جوانان بازی نکرده اما سابقه حضور در تمرینات پاریسن ژرمن را دارد. این بازیکن در پیروزی تیم جوانان پی اس جی مقابل والنسین نقش مهمی ایفا کرد. مطبوعات فرانسه در تمجید از او نوشته اند که در همه بخش های زمین حضور داشته است. عملکرد درخشان میچوت از دید استعدادیابان بارسلونا دور نمانده است و شرایط جذب او را زیر نظر گرفته اند.

بارسلونا از ماه اکتبر این بازیکن جوان که از نظر سبک بازی با مارکو وراتی ایتالیایی مقایسه می شود را زیر نظر گرفته است و در نظر دارد که با خرید وی، انتقام انتقال سیمونز از لاماسیا به پاریس را بگیرد. البته والنسیا و منچسترسیتی دیگر تیم هایی هستند که شرایط میچوت را دنبال می کنند اما بارسا تماس هایی با وکلای وی داشته است.

البته پی اس جی ترجیح می دهد که عجله ای نداشته باشد و با ارامش شرایط وی را دنبال می کند. در حال حاضر برادر 13 ساله ادوارد یعنی اتین نیز در آکادمی پی اس جی توپ می زند. مسئولان آکادمی تیم فرانسوی می گویند:"بازیکن خوبی است و باهوش است اما به زمان نیاز دارد. طول می کشد تا پخته تر شود. هنوز از نظر بدنی آماده نیست اما تا دو، سه سال دیگر کاملا سرحال خواهد شد."