والورده: داشتن مسی در بازی‌های سخت امتیاز بزرگی است

والورده: داشتن مسی در بازی‌های سخت امتیاز بزرگی است

پایگاه خبری فوتبالی - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، می گوید که حضور لیونل مسی در بازی های دشوار و برابر امتیاز بسیار بزرگی برای او و تیمش به حساب می آید. 

به گزارش فوتبالی، مسی شب گذشته موفق شد در دقیقه 86 گل پیروزی بارسلونا برابر اتلتیکو مادرید را به ثمر رسانده و این تیم را بار دیگر به صدر جدول برگرداند. کاتالان ها نمایش خوبی در ورزشگاه وندا متروپولیتانو از خود نشان ندادند اما یک بازی خوب و انفرادی دیگر از مسی باعث شد که آنها بار دیگر بالاتر از رئال مادرید در صدر قرار بگیرند. والورده که این روزها فشار و انتقاد بسیاری را به دلیل عملکرد تیم خود تحمل می کند، پس از بازی در پاسخ به سوالی درباره لیونل مسی به خبرنگاران گفت: " در بازی هایی که سخت و برابر شده داشتن مسی همیشه یک امتیاز بزرگ برای ما به حساب می آید. " 

او همچنین درباره شرایط بازی گفت: " من همه چیز را دوست داشتم. ما در ابتدا خوب نبودیم اما توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. حالا نیازی نیست که درباره اتفاقات بدی که رخ داده، فکر کنیم. ممکن بود اینجا به مشکل بخوریم اما حالا برنده شده ایم و سه امتیاز بسیار مهم را کسب کردیم که مهمترین نکته هم برای ما همین است. انتظار داشتیم که اتلتیکو همینطور بازی را شروع کند. ما باید در 20 دقیقه ابتدایی قوی می ماندیم. آنها روی هر حمله خطرناک بودند. هرچه بازی پیش رفت کنترل ما بیشتر شد و هر دو تیم شانس های خوبی داشتند. ما در نیمه دوم شانس های بهتری داشتیم. "

1070