راکیتیچ: اگر فرصت بازی داشته باشم در بارسلونا خواهم ماند

راکیتیچ: اگر فرصت بازی داشته باشم در بارسلونا خواهم ماند

پایگاه خبری فوتبالی - ایوان راکیتیچ می گوید که فرصت بیشتری برای بازی می خواهد و اگر این فرصت را به دست آورد جایی بهتر از بارسلونا برای ادامه حضورش وجود نخواهد داشت. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی کرواسی برای دومین بار در فصل جدید در دیدار شب گذشته برابر اتلتیکو مادرید در ترکیب ثابت بارسلونا قرار گرفت. راکیتیچ که از سال 2014 در این تیم حضور دارد، می گوید که اگر بتواند فرصت بیشتری برای حضور ثابت در میدان پیدا کند از بارسلونا جدا نخواهد شد. او در گفتگو با روزنامه اسپانیایی مارکا در این باره اظهار داشت: " من این موقعیت را درک نمی کنم چون می خواهم بازی کنم. اگر بتوانم بازی کنم جایی بهتر از بارسا وجود ندارد. من می خواهم هر روز از فوتبال لذت ببرم و اگر این اتفاق بتواند اینجا رخ دهد، بسیار بهتر خواهد بود. می خواهم تمام تلاشم را بکنم چون هنوز چیزهای زیادی برای ارائه کردن دارم. من اعتماد هم تیمی هایم را دارم و اگر مربی من را در ترکیب قرار دهد من متوجه می شوم که او نیز به من اطمینان دارد. " 

راکیتیچ پس از جدایی از سویا و در طول 5 سال حضور خود در بارسلونا 4 قهرمانی لالیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان به دست آورده است.

1070