بیانیه باشگاه ملوان درباره اتفاقات دیدار با آلومینیوم اراک

بیانیه باشگاه ملوان درباره اتفاقات دیدار با آلومینیوم اراک

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه ملوان بندرانزلی درباره اتفاقات رخ داده در پایان دیدار این تیم مقابل آلومینیوم اراک در هفته پانزدهم لیگ دسته اول بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، روز شنبه هفته جاری و در پایان دیدار تیم‌های ملوان بندر انزلی و آلومینیوم اراک در هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال که با نتیجه یک بر صفر به سود تیم شمالی به پایان رسید، درگیری بین کادرفنی و بازیکنان تیم آلومینیوم اراک با برخی از عوامل برگزاری مسابقه به وجود آمد. باشگاه ملوان در همین زمینه بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرده است:

«عصر روز شنبه و پس از پایان سوت بازی شاهد ادامه جنجال کادر فنی عصبی تیم آلومینیوم اراک که در جریان مسابقه بارها و بارها بازی را متوقف کرده و سعی در به تشنج کشیدن آن داشتند، بودیم. متأسفانه دیداری که می‌توانست بدون هیچ حاشیه‌ای به پایان برسد با بی‌تدبیری و سوءمدیریت کادر فنی تیم آلومینیوم (که رفتار خارج از عرف‌شان به بازیکنان داخل زمین این تیم نیز تسری پیدا کرده بود و منجر به پرخاشگری برخی از آنان به کادر فنی ملوان شده بود) تبدیل به صحنه‌های زننده درگیری و زد و خورد چند تن از اعضای ظاهراً غیرقابل کنترل کادر فنی آلومینیوم با خبرنگارانی که به توهین‌های مکرر این کادر عصبانی به اسطوره فوتبال ایران و گیلان و کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشور، زنده یاد سیروس قایقران اعتراض کرده بودند، گردید. از کادر فنی ظاهراً باتجربه این تیم انتظار می‌رفت بر خود مسلط بوده و غرق هیجان نشوند، اما باعث شرمساری فوتبال است که یک مربی به خود اجازه می‌دهد به تیم حریف، هوادارانش و اسطوره متوفی این دیار توهین نموده و وعده برخورد مجدد در دیدار برگشت را بدهد و بازیکنی که در طول بازی به کرّات اقدام به فحاشی واضح و آشکار می‌کند پس از پایان بازی نیز به رفتار زشت خود ادامه داده و به هتاکی می‌پردازد. خوشبختانه تمامی این رفتار دور از فرهنگ و ادبی که اشاره شد توسط دوربین‌ها ثبت و ضبط شده و این رفتار شرم‌آور مدعیان ادب کاملاً قابل پیگیری است.

باشگاه ملوان بندرانزلی ضمن محکومیت اتفاقات پایان این بازی و تقبیح رفتار زشت کادر فنی آلومینیوم، حمایت کامل خود را از خبرنگاران زحمتکش بندرانزلی که مورد هتک حرمت قرار گرفته‌اند اعلام داشته و عنوان می‌دارد با عنایت به فیلم‌های متعدد و عکس‌های موجود از این درگیری، اتفاقات اخیر را از طریق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیری خواهد کرد».

1984