علی حمودی: می‌توانستیم تراکتور را ببریم

علی حمودی: می‌توانستیم تراکتور را ببریم

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم فوتبال پیکان گفت: با توجه به میزان آمادگی بازیکنان می‌توانستیم در صورت برگزاری بازی، برنده جدال با تراکتور باشیم. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پیکان در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر روز گذشته میزبان تراکتور بود که این مسابقه به خاطر آلودگی هوای تهران لغو شد.

علی حمودی در گفت‌وگویی، با اشاره به این موضوع گفت: شرایط خیلی خوبی داشتیم و تمرکز کرده بودیم که در این بازی موفق باشیم. به طور حتم در صورت برگزاری بازی هم نتیجه خوبی می‌گرفتیم اما در نهایت تصمیم بر لغو بازی شد و ما هم به این تصمیم احترام می‌گذاریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شرایط به نحوی بود که نشود بازی در آن برگزار شود، افزود: این تصمیمی بود که گرفته شد و اما بهتر بود که اگر تصمیم بر لغو بازی بود، زودتر اعلام می‌شد. کار ما فوتبال بازی کردن است و فکر می‌کنیم ما که سال‌های سال است هر روز در هوای آزاد تمرین می‌کنیم بتوانیم در این باره نظر بدهیم. هفته گذشته هوا آلوده بود اما در روز شنبه شرایط برای برگزاری بازی مهیا بود و وقتی به سمت تمرین می‌رفتیم از پیکان شهر می‌شد حتی تا شرق تهران را دید.

کاپیتان تیم فوتبال پیکان اضافه کرد: این بازی دیگر تمام شد و ما برای مسابقات آینده برنامه‌ریزی کرده‌ایم. بازی حساسی با صنعت نفت آبادان را پیش رو داریم و برای این دیدار حساس آماده می‌شویم. شرایط خوبی داریم و برای کسب سه امتیاز حساس در مسابقات پیش رو آماده هستیم.

وی در مورد راه سختی که پیکان تا نیم فصل اول با بازی برابر صنعت نفت، استقلال و سپاهان پیش رو دارد، اضافه کرد: درست است که بازی‌های سختی را در پیش داریم اما بازیکنان ما ثابت کرده‌اند که در بازی‌های سخت بهتر عمل می‌کنند. به همین خاطر خیال‌مان در بازی‌های سخت پیش رو راحت است.

حمودی گفت: روز گذشته دیدید که صنعت نفت آبادان برابر صدر نشین لیگ در زمین حریف به برتری رسید. در لیگ هنوز تیم‌ها ثبات لازم را ندارند و به همین خاطر فاصله زیادی بین آنها وجود ندارد. به همین خاطر به آینده خیلی امیدوار هستیم.

7413